اخبار داغ

بیمارستان صحرایی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا شد

بیمارستان صحرایی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا شد
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیمارستان صحرایی در روستای دیمه کوهرنگ برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین کریم سرافراز نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، عبدالمجید فدایی، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ، سرهنگ نظری فرمانده سپاه کوهرنگ و جمعی از مدیران کوهرنگ، بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری روستای دیمه شهرستان کوهرنگ برپا شد.

سرهنگ کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در حاشیه برپایی این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: این بیمارستان صحرایی به مدت دو روز و با حضور 5 تیم تخصصی جراحی، داخلی، بیماری‌های عفونی، اطفال، زنان و زایمان و 4 تیم عمومی دندانپزشکی، پزشک عمومی، داروخانه و اورژانس همراه با 10 پزشک، تیم‌های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و چندین پرستار و کارشناس بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها، به مردم این منطقه محروم خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: پیش بینی ‌می‌شود 10 هزار نفر از جمعیت عشایری و ساکن در این منطقه از خدمات رایگان این بیمارستان بهره‌مند شوند.

سرهنگ نظری افزود: این بیمارستان صحرایی از امروز 24 مردادماه در منطقه گردشگری روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا می شود و به مدت 3 شبانه روز به منظور تکمیل و تداوم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی، برپا خواهد شد.

ننظری بیان داشت: این بیمارستان صحرایی در قالب پنج درمانگاه تخصصی شامل؛ جراحی، داخلی، بیماری های عفونی، اطفال، زنان و مامایی و چهار درمانگاه عمومی ازجمله؛ پزشک عمومی، دندانپزشک، داروخانه و اورژانس به مردم ساکن منطقه خدمت رایگان ارائه می کند.

وی، همچنین از استقرار تیم های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و مشاوره فرهنگی در بیمارستان صحرایی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه