اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد؛

اعطاء 24 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان اردبیلی

اعطاء 24 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان اردبیلی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 24میلیارد و 353 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به 233 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شد تا آنان بتوانند شغل‌های مورد نظر خود را ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،جهانبخش نژادجواد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از 24 میلیارد و 353 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی در سال‌جاری به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: مددجویان تحت حمایت پس از استعدادسنجی و فراگیری آموزش‌های لازم فنی و تخصصی، با دریافت تسهیلات اشتغال وارد بازار کار می‌شوند تا چرخه زندگی خود را با تکیه بر استعداد و توانایی‌های خود بچرخانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اعلام اینکه با پرداخت تسهیلات اشتغال توانسته‌ایم در سال‌جاری 233 فرصت شغلی مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد کنیم، بیان کرد: بانک‌های عامل نقش بسزایی در اشتغال‌زایی برای مددجویان ایفا می‌کنند که با تعامل و همکاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم تعداد بیشتری از افراد مستعد اشتغال تحت حمایت را صاحب شغل و کسب درآمد کنیم.

,

نژادجواد با بیان اینکه 13 میلیارد و 113 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی از محل منابع امدادی تأمین شده است، افزود: حدود 11 میلیارد ریال نیز از محل منابع بانکی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای این نهاد به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی است، گفت: همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در این زمینه می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل پیش روی مددجویان باشد تا با دریافت تسهیلات اشتغال مسیر خوداتکایی آنان هموارتر شود.

,

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت همواره جزو خوش‌ حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند، اعلام کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال موجب شده است تا هیچ‌گونه انحرافی در اجرای طرح‌ها وجود نداشته و مجریان از نظر کیفی و کمی محصولات خود را افزایش دهند.

,

نژادجواد با اشاره به اینکه تلاش داریم با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خیران بستری مناسب را برای رفع مشکلات  مددجویان به خصوص در زمینه اشتغال آنان فراهم کنیم، بیان کرد: بانک‌های عامل حضوری مناسب در برنامه‌های کمیته امداد دارند که این امر موجب پیشبرد اهداف این نهاد در جهت توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت شده است.

,

بیشترین طرح اشتغال مددجویان در زمینه دامپروری است

, بیشترین طرح اشتغال مددجویان در زمینه دامپروری است,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه بیشترین طرح اشتغال اجرا شده در زمینه دامپروری است، گفت: استان اردبیل با برخورداری از مراتع و آب و هوای مناسب ظرفیت بسیار مطلوبی را برای پرورش دام‌های سبک و سنگین دارد که کمیته امداد با شناسایی پتانسیل‌ و استعداد و علاقه مددجویان، در این زمینه گام‌های بلندی برداشته است.

,

وی با اعلام اینکه حدود 100 طرح اشتغال‌زایی در سال‌جاری در زمینه دامپروری اجرا شده است، بیان کرد: با همکاری هر چه بیشتر بانک‌های عامل و سازمان جهاد کشاورزی استان تلاش داریم طرح‌های اشتغال نوین و جدیدی را در این زمینه اجرا کنیم تا مددجویان با تنوع محصولات خود در عرصه کارآفرینی و صادرات محصولات تولیدی به سایر مناطق و استان‌های همجوار گام بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه