اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

20 ماه گذشته پرکارترین روزهای شهرداری گلستان بود / 5 ایستگاه آتش‌نشانی برای شهر کافی است

20 ماه گذشته پرکارترین روزهای شهرداری گلستان بود / 5 ایستگاه آتش‌نشانی برای شهر کافی است
شهردار شهرگلستان گفت: باتوجه به پروژه‌ها و طرح‌های اجرا شده و در دست اجرا، می توان گفت که 20 ماه گذشته پرکارترین دوران شهرداری بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهرگلستان در نشست با خبرنگاران که به بهانه روز خبرنگار و تجلیل از مقام آنان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، بیان داشت: سختی و حساسیت کار خبرنگاران را درک می کنیم و به آن‌ها خداقوت و خسته نباشید عرض می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری گلستان در طول ۲۰ ماه پیش پرکارترین روزهای خود را سپری کرده است، گفت: در این مدت با همکاری، تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل شهرداری اقدامات خوبی را به انجام رساندیم. به شکلی که از هیچ کدام از حوزه‌های شهری غافل نشدیم و سعی کردیم توازن را در محلات و مناطق شهری رعایت کنیم.

,

کاویانی همچنین از افزایش سرانه‌های ورزشی در شهر خبر داد و اذعان داشت: پیش از حضور من در سمت شهردار تنها یک ورزشگاه در شهر داشتیم اما امروز مجموع ورزشگاه‌ها به ۵ باب رسیده و همچنین یک مجموعه ورزش‌های باستانی و پهلوانی هم در دست ساخت می باشد.

,

وی به فعالیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی هم اشاره کرد و تبیین کرد: ساخت سرای محله و کتابخانه در قلعه میر، پیش بینی ساخت یک باب کتابخانه در کاملیای شرقی که در مرحله تهیه نقشه است از جمله فعالیت‌های فرهنگی است و البته برای ساخت مصلی نیز تا کنون طی دو مرحله کمک مالی داشته‌ایم.

,

شهردار شهرگلستان در رابطه با احداث ایستگاه‌های آتش نشانی بیشتر در سطح شهر، تصریح کرد: طبق استانداردها برای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش نشانی باید وجود داشته باشد، که خوشبختانه در شهرگلستان با بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۴ و ۵ آتش نشانی و جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر به استاندارد این حوزه می رسیم.

,

وی باتاکید بر فعالیت‌های انجام شده در حوزه فضای سبز، اظهار داشت: در حاشیه رودخانه شادچای ۱۶ هزار متر مربع در فاز اول ایجاد فضای سبز در دست اقدام داریم و توسعه این فضای سبز در این محل در ۴ فاز انجام می شود که در آن پیست دوچرخه و جاده سلامت نیز پیش بینی شده است.

,

کاویانی با اشاره به تقاطع غیر همسطح و زیرگذر سه راهی آدران، تشریح کرد: در گذشته مبالغ زیادی برای این پروژه هزینه شد و این پروژه جزو خواسته های مردم بود که بحمدالله توانستیم ۶ و نیم میلیارد اعتبار استانی برای این پروژه بگیریم و کار را ادامه دهیم.

,

وی درپایان باتوجه به ساخت بازارهای میوه و تره‌بار عطر سیب و عطر یاس، افزود: این دو طرح به صورت «بی یو تی» در اختیار پیمانکاران قرار داده شده و طرح‌های این چنینی امروز در دنیا انجام می شود که در آینده به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری خواهد بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه