اخبار داغ

قهرمان ورزشی رشته هندبال دانشگاه کردستان:

ورزش مانع درس خواندن نمی شود

ورزش مانع درس خواندن نمی شود
مژگان مردوخی قهرمان ورزشی رشته هندبال دانشگاه کردستان تاکید کرد: ورزش کردن نه تنها مانع درس خواندنم نشده است بلکه انگیزه و انرژی ویژه ای را به آدم تزریق می کند که باعث جنب و جوش و موفقیت در درس و زندگی میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،مژگان مردوخی دانشجوی ترم دوم رشته تربیت بدنی دانشگاه کردستان است که از 9 سال پیش زمانی که در دبیرستان بود شروع به فعالیت در رشته هندبال کرد اما هشت سال است که به صورت تخصصی این رشته را ادامه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

مژگان مردوخی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش اظهار داشت: از چند سال پیش وارد تیم هندبال بانوان کردستان شدم و در این تیم به موفقیت های خوبی رسیدیم از جمله دو مقام دوم لیگ برتر, مقام سوم لیگ, قهرمانی دسته یک, سه دوره نایب قهرمانی لیگ برتر,  مقام سوم جوانان کشور و ...

,

 

,

این دانشجوی قهرمان دانشگاه کردستان با بیان اینکه در سال 93 به اردوی تیم ملی دعوت شدم افزود: از روزی که وارد دانشگاه شده است با تعدادی از دانشجویان هم رشته خود تیم هندبال دانشگاهی تشکیل داده ایم و مشغول انجام تمرینات مختلف هستیم.

,

 

,

وی افزود: با وجود اینکه تیم هندبال دختران کردستان یک تیم قوی با اعضای فعالی بود اما سال گذشته با توجه به شرایط مالی و عدم اسپانسر دچار بی ثباتی شد و تعدادی از اعضای تیم به تیم استان های دیگر پیوستند و این ضعف بزرگی برای استان است  البته امسال وضعیت تیم بهتر شده است و پاره ای از مشکلات آن رفع شده است.

,

 

,

این دانشجوی ورزشکار دانشگاه کردستان تصریح کرد: حدود یک سال است که در تیم هندبال بانوان کردستان نیستم اما اگر مربی سابق ما برگردد حتما دوباره در این تیم حضور پیدا می کنم.

,

 

,

مژگان مردوخی ادامه داد: البته من چه در تیم کردستان باشم و چه نباشم, چه اسپانسر داشته باشیم و چه نه من دست از هندبال برنیمدارم و تا آخر ادامه میدهم.

,

 

,

وی که امروز مربیگری تیم فرزندان اساتید دانشگاه کردستان را برعهده دارد گفت: با توجه به اینکه برای موفق شدن در هندبال نیاز به آمادگی بدنی است در کنار هندبال, تمرینات مختلفی در رشته های دومیدانی, بدنسازی و شنا را انجام میدهم.

,

 

,

این دانشجوی ورزشکار دانشگاه کردستان تاکید کرد: ورزش کردن نه تنها مانع درس خواندنم نشده است بلکه انگیزه و انرژی ویژه ای را به آدم تزریق می کند که باعث جنب و جوش و موفقیت بیشتر در درس و زندگی میشود.

,

 

,

وی گفت: درست است که برای ورزش کردن مجبوری در روز ساعاتی را به ورزش و تمرین اختصاص دهیم و همین باعث صرف وقت میشود اما این اتلاف وقت نیست بلکه هر انسانی باید برای سالم ماندن خود وقت  و هزینه صرف کند و در واقع نوعی سرمایه گذاری است.

,

 

,

مژگان مردوخی یکی از برنامه های آینده خود را دریافت مدرک مربیگری و داوری در رشته هندبال عنوان می کند و میگوید: امیدوارم در سال های آینده بتوانم برای استانم افتخار کسب کنم.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه