اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه :

دوازدهمین جشنواره قرآنی "مدها متان" در کرمانشاه برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره قرآنی "مدها متان" در کرمانشاه برگزار می شود
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه گفت: دوازدهمین جشنواره قرآنی مدها متان در کرمانشاه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا طیب صفری در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدها متان در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در دو بخش خواهران و برادران می شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اک پر,

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه بیان کرد: شرکت کنندگان برای حضور در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید زیر هجده سال سن داشته باشند اما شرکت در سایر رشته ها تا سن 30 سالگی برای متسابقین مجاز است.

,

صفری زمان برگزاری این جشنواره قرآنی را در مرحله استانی آبان ماه اعلام و عنوان کرد: به جز رشته های مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز سایر رشته ها مرحله کشوری نیز دارد که برگزیدگان استانی در آن حضور خواهند یافت.

,

وی با اشاره به اینکه همه متسابقین باید در آزمون 54 صفحه نخست مفاهیم قرآن و نهج البلاغه که بر روی سایت کانون جوانان قرار گرفته شرکت کنند افزود: این آزمون در روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و در واقع به منزله ورودی شرکت در جشنواره است. 

,

صفری درباره نحوه شرکت در این جشنواره گفت: تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir  با بارگذاری تصویر شناسنامه ، کارت ملی و عکس پرسنلی امکان پذیر است.

, www.javananemasajed.ir,

وی با اشاره به اینکه در هر صورت ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی قطعی و الزامی است افزود: این ثبتنام ممکن است توسط شرکت کننده به صورت مستقیم یا از طریق دبیرخانه استان یا مراکزی که از طریق دبیرخانه استان معرفی می شود انجام می شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه