اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در زنجان خبر داد

اکران فیلم های جشنواره عمار در حسینیه اعظم زنجان/جشنواره عمار زمینه تولید فیلم های فاخر انقلابی را فراهم کرده است

اکران فیلم های جشنواره عمار در حسینیه اعظم زنجان/جشنواره عمار زمینه تولید فیلم های فاخر انقلابی را فراهم کرده است
دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در زنجان از اکران فیلم های این جشنواره در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  با اشاره به آغاز اکران فیلم های هفتمین جشنواره مردمی عمار، اظهار داشت: در حال حاضر این فیلم ها در مدارس، دانشگاه ها و پایگاه های بسیج در زنجان اکران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, ,

وی با بیان اینکه هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌ های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» آغاز شد، افزود: بخش مسابقه ای این جشنواره از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار شد.

,

این مسئول بیان داشت: فیلم های این جشنواره برای چندمین سال پیاپی طی هماهنگی های صورت گرفته در زنجان اکران شده است.

,

 دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در زنجان با اشاره به اینکه ‌این جشنواره طی مدت کوتاهی توانسته آثار فاخری در حوزه انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت تولید کند، افزود: امسال نیز همچون سال‌ های گذشته مردم استقبال خوبی از این جشنواره دارند.

,

وی با اشاره به اکران فیلم داستانی بی خوابی با موضوع سبک زندگی در این جشنواره، گفت: فیلم داستانی قابلمه با موضوع اقتصاد مقاومتی و فیلم مستند روزگار اکبر با موضوع سبک زندگی در زنجان اکران شده است.

,

دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در زنجان از اکران فیلم مستند میم مثل مسجد.آ مثل آتش با موضوع فتنه 88 خبر داد و گفت: فیلم مستند فرمانده جواد با موضوع مدافعان حرم اکران شده است.

,

محمدی با اشاره به اکران فیلم نبرد پنهان با موضوع بیداری اسلامی و اسلامی در قالب مستند،گفت: نماهنگ های آمریکاتور، برخیزید و ما ایستاده ایم 2 نیز در زنجان اکران شده است.

,

وی گفت: آقای سفیر،و تازه اول عشق است، جیب کت، مزاحم، تسخیر لانه و بختک از سایر آثار این جشنواره مردمی محسوب می شود.

,

این مسئول ادادمه داد: مدرسه تاریخ شفاهی،خانه ای کنار ابرها، رویای گل ها، روایت نصر، شهید مهدی صابری، ارغوان و سوره کوثر از دیگر آثاری است که در قالب این جشنواره اکران می شود.

,

دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در زنجان تصریح کرد: دایو،یه حال خوب،متولد کالیفرنیا، تیزر روز حمل و نقل، قصه فیل و الاغ،راز مزار، نماهنگ تخریب مزار شهدا از دیگر آثار قابل اکران این جشنواره است.

,

محمدی بیان داشت: گروه سرود، هئیت زید شهید،تولید یک رویا، وصیت، نماهنگ ادوار عمار، مثل زینب (س)،هشت بهانه کوچک برای یادآوری،نخل های بی سرو فرشته های خاکی از دیگر آثار این جشنواره محسوب می شود.

,

وی از اکران فیلم های این جشنواره در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: چند فیلم از مجموع فیلم های جشنواره عمار 26 مرداد ماه در زنجان اکران می شود.

,

این مسئول بیان داشت:این فیلم ها در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان ساعت 19 اکران می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه