اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

برخی از نمایندگان مجلس استقلال رای ندارند/وکیل الدوله ها به نفع دولت موضع می گیرند

برخی از نمایندگان مجلس استقلال رای ندارند/وکیل الدوله ها به نفع دولت موضع می گیرند
یک کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان این که برخی از نمایندگان مجلس به خاطر زد و بندهای سیاسی استقلال رای ندارند، گفت: متاسفانه یکی از عواملی که به پیکره نظام ضربه وارد کرده و باعث تضعیف و عقب رفت شده انتخاب سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی عدنانی در گفتگو با کلار، ضمن بیان این که نمایندگان مجلس برای رای راعتماد به کابینه دوزادهم باید به تجربه، تخصص و سابقه انقلابی گری وزرا توجه داشته باشند، گفت: نمایندگان مجلس باید نمایندگی ملت را حفظ کنند که شان آن از همه چیز بالاتر است اما برخی از نماینده گان به جای وکیلی مردم وکیل دولت می شوند.

وکیل الدوله ها به نفع دولت موضع می گیرند

وی با اشاره به این که وزیران کابینه باید به فکر اقتصاد مقاومتی، ارزشهای انقلاب و درد و مشکلات مردم باشند، گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان قیمتی را که مردم به آنها داده اند به راحتی معامله کرده و با وکیل الدوله شدن به گونه ای انتخاب و موضع گیری می کنند که به مذاق دولت خوش آید.

این فعال سیاسی ضمن تاکید بر این که نمایندگان مجلس باید درد و فریاد مردم باشند، افزود: تمام مشکلاتی که جامعه با آن روبروست مربوط به دولت نیست بخشی از آن هم متوجه نمایندگان مجلس است که به سلیقه های سیاسی در انتخاب وزرا توجه می کنند.

وی با اشاره به این که برخی از نمایندگان دغدغه کنسرت، رفع حصر و فضای مجازی دارند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از عواملی که به پیکره نظام ضربه وارد کرده و باعث تضعیف و عقب رفت شده انتخاب سیاسی است.

مدیران پیر و فرتوت گرفتاری های مردم را بیشتر می کنند

عدنانی گفت: تجربه ثابت کرده هر زمانی که در کشور مدیر انقلابی داشته ایم مشکلات و گرفتاری های جامعه حل شده اما زمانی که مدیر غیر انقلابی، پیر و فرتوت داشتیم گرفتاری های مردم بیشتر شده است.

وی در ادامه با بیان این که مدیر انقلابی به احزاب و جریان های سیاسی وابسته نیست، گفت: حب و بغض های سیاسی در نهایت منجر به انتخاب وزیرانی می شود که به درد مردم نمی خورند.

نان قرضی دولت دوازدهم در انتخابات/حزب وجناح برای مردم آب و نان نمی شود

این فعال سیاسی افزود: متاسفانه دولت دوازدهم در انتخابات برای رای آوردن به همه نان قرضی داده و چون از همه ظرفیت ها و جناح های مدعی استفاده کرده امروز باید همه را راضی نگه دارد به خاطر همین مجبور می شود برای انتخاب وزرا با همه ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به این که برخی از نمایندگان مجلس به خاطر زد و بندهای سیاسی استقلال رای ندارند و تابع حزب و جناح های سیاسی هستند، افزود: اولویت نماینده گان واقعی ملت در انتخاب  وزرا بایستی یک دید کلی و دغدغه های مردم باشد.

عدنانی ادامه داد: نماینده گانی که استقلال رای ندارند چشم خود را بر روی واقعیت های جامعه بسته و بر اساس سلیقه های سیاسی انتخاب می کنند که برای مردم نان و آب نمی شود.

وی با بیان این که نماینده مجلس باید زبان گویای مردم باشد، افزود: نماینده گان مجلس در انتخاب وزرا باید نگاه کلان داشته باشند و وزیری را انتخاب کنند که به فکر مطالبات همه مردم با هر زبان و قوم و نژادی باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر نگاه نماینده مجلس کلان شد و استقلال رای پیدا کرد می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
, وکیل الدوله ها به نفع دولت موضع می گیرند, وکیل الدوله ها به نفع دولت موضع می گیرند,
,
,
,
,
,
,
,
, مدیران پیر و فرتوت گرفتاری های مردم را بیشتر می کنند, مدیران پیر و فرتوت گرفتاری های مردم را بیشتر می کنند,
,
,
,
,
,
, نان قرضی دولت دوازدهم در انتخابات/حزب وجناح برای مردم آب و نان نمی شود, نان قرضی دولت دوازدهم در انتخابات/حزب وجناح برای مردم آب و نان نمی شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه