اخبار داغ

در مراسم تجلیل از خبرنگاران کوهسرخ عنوان شد:

گازرسانی به کوهسرخ مدیون پیگیری رسانه‌هاست/خبرنگاران، بخش زیبا و ناشناخته کوهسرخ را معرفی کنند

گازرسانی به کوهسرخ مدیون پیگیری رسانه‌هاست/خبرنگاران، بخش زیبا و ناشناخته کوهسرخ را معرفی کنند
شهردار ریوش با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در رشد و توسعه یک منطقه، از خبرنگاران بخش کوهسرخ خواست به معرفی ظرفیت‌ها و زیبایی‌های طبیعی این منطقه به سایر نقاط کشور بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، رضا کاردانی که امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران بخش کوهسرخ در محل شهرداری ریوش سخن می‌گفت اظهار داشت: خبرنگاران با رسالتی که بر دوش دارند و با رعایت امانتداری به بیان وقایع، اخبار و گفتمان مردم می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی با تقدیر از خبرنگاران فعال در بخش کوهسرخ گفت: خبرنگاران بخش کوهسرخ با شور و شوق و علاقه‌ای که نسبت به منظقه دارند فعالیت می‌کنند و به بیان نیازهای این بخش می‌پردازند.

,

 

,

شهردار ریوش تصریح کرد: بخش کوهسرخ شرایط ویژه و محرومیت‌های خاص خود را دارد که با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود، خبرنگاران فعال در این بخش، زبان گویای مردم می‌شوند و با بیان مشکلاتی که وجود دارد نقش مهم و بسزایی در رفع این کمبودها ایفا می‌کنند.

,

 

,

کاردانی ادامه داد: خبرنگاران با اعلام مشکلات و همچنین بیان وقایع و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت یک منطقه دارند و این برای بخش کوهسرخ و شهر ریوش که گمنام و ناشناخته است تأثیر زیادی خواهد داشت چرا که خبرنگاران می‌توانند این بخش و زیبایی‌های طبیعی و ظرفیت‌های مختلف آن را به سایر نقاط کشور بشناسانند.

,

 

,

وی افزود: خبرنگاران بدون چشمداشت مادی و بدون اینکه به فرد یا گروه خاصی مدیون باشند به فعالیت رسانه‌ای می‌پردازند و ما تا کنون بارها نتیجه فعالیت ‌آن‌ها را دیده‌ایم و همان گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت می‌کنند.

,

 

,

شهردار ریوش خاطرنشان کرد: علم، دانش، تجربه، جسارت در بیان واقعیت‌ها و انتقال وقایع با صداقت از جمله ویژگی‌های خبرنگاران است که قابل تقدیر است.

,

 

,

کاردانی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر یک نهاد مردمی برخواسته از مردم است و خواسته مردم هم بیان واقعیت‌ها بدون در نظر گرفتن حزب و جناح سیاسی می‌باشد؛ چرا که مشکلات و کمبودها متعلق به عموم مردم است و رفع آن‌ها هم مربوط به همگان است.

,

 

,

در ادامه این جلسه رییس شورای اسلامی شهر ریوش اظهار داشت: مردم ما بارها تجربه کرده‌اند که بسیاری از مشکلات موجود در کشور با پیگیری کردن توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه برطرف شده است.

,

 

,

صادق جراسمی مقدم افزود: به عنوان مثال یکی از بزرگ‌ترین کمبودهای منطقه کوهسرخ یعنی موضوع گازرسانی به این بخش که سالیان متمادی پیگیری می‌شد، با انعکاس توسط رسانه‌ها و مطرح شدن در یک برنامه رادیویی به جریان افتاد.

,

 

,

وی ادامه داد: امروزه در برخی دستگاه‌های اجرایی مسائلی وجود دارد که انتظار می‌رود توسط خود مسئول آن دستگاه پیگیری شود؛ اما مشاهده می‌شود که گاه خود آن مسئول هم خبر ندارد و این خبرنگاران هستند که با بیان مشکلات، باعث پیگیری مسئولان می‌شوند.

,

 

,

یک عضو شورای شهر ریوش هم در این نشست اظهار داشت: خبرنگاری رسالت خطیری است که نیاز به جسارت داشته و تأثیر زیادی هم در رشد و شکوفایی منطقه دارد.

,

 

,

جواد خورشاهی گفت: خبرنگاران منطقه کوهسرخ می‌توانند فرهنگ اصیل و سنتی منطقه را به سایر نقاط کشور معرفی کنند، همچنین با پیگیری و بررسی مشکلات به رفع کمبودها کمک کنند ضمن اینکه به لحاظ اقتصادی و سازندگی منطقه کوهسرخ هم رسانه‌ها نقش مهمی می‌توانند داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه