اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد

جابجایی 13میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل/ هرمزگان در حوزه ایمنی راهها، تراز اول کشور است

جابجایی 13میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل/ هرمزگان در حوزه ایمنی راهها، تراز اول کشور است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد:در سال جاری 13میلیون و 600هزار تن کالا جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 24درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ داریوش باقرجوان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه استان هرمزگان قطب اقتصادی کشور و توسعه دهنده تجارت کشور است،گفت: حمل و نقل مناسب در توسعه استان بسیار حائز اهمیت است لذا  توسعه حمل و نقل بدون ارتقا و توسعه راه ها ممکن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه افزایش تردد ها در استان نشان دهنده افزایش رونق اقتصادی در کشور است، اظهار کرد: استان هرمزگان به دلیل ویژگی بندری جایگاه خاصی در حمل و نقل کشور دارد از این رو سعی شده تا با تجهیز راه ها، تصادفات رخ به رخ کاهش یابد.

,

باقر جوان افزود: در سال جاری 13میلیون و 600هزار تن کالا جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 24درصدی داشته است.

,

وی با بیان اینکه بیشترین حجم ترانزیت به کشورهای افغانستان، ترکمنستان و پاکستان است، تصریح کرد: افزایش تردد ناوگان افغانی به استان افزایش ترانزیت به این کشور را موجب شده است.

,

مدیرکل راهداری هرمزگان تاکید کرد: در چهارماهه سال جاری 430 هزار بارنامه صادر شده که با رشد 21 درصدی بیش از شش میلیون و 900 هزار تن کالا حمل شده است.

,

وی با اشاره به انجام 55 هزار و17 سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد:در چهار ماهه سال جاری 426 هزار مسافر جابجا شده اند.

,

باقر جوان، هرمزگان را جزو استان های تراز اول کشور در حوزه ایمنی راهها دانست و گفت:در سال جاری میزان تصادفات 30دردصد و تعداد تلفات جاده ای 34 درصد کاهش داشته است.

,

وی افزود: مجموع تصادفات استان در چهار ماهه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19/4 درصد کاهش یافته است.

,

مدیرکل راهداری هرمزگان با اشاره به شناسایی و رفع نقص22 نقطه حادثه‌خیز استان اظهار کرد:نزدیک به ۷۰ کیلومتر شانه سازی در راه ها صورت گرفته و به زودی  ۳۸ دستگاه دوربین های کنترل سرعت به جاده های استان افزوده می شود که جاده ها را برای افراد قانون مند ایمن تر می کند.

,

وی با بیان اینکه جاده ها سرمایه های ملی هستند و باید از آن ها محافظت شود ، خاطرنشان کرد:وام های کم بهره ای برای بهبود ناوگان روستایی ارائه می شود که این روند در برخی از روستاهای استان آغاز شده است

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه