اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری؛

شهادت شهید حججی تداعی کننده واقعه کربلا بود

شهادت شهید حججی تداعی کننده واقعه کربلا بود
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شهید نام خود را بعنوان شهیدی که تداعی کننده واقعه کربلا و عاشورا بود در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت و عزت دیگری به مردم ایران اسلامی بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازر کوهرنگ خبر، حجت الاسلام کریم سرافراز، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی کوهرنگ با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود جهان را بهت زده کرد، افزود: این شهید نام خود را بعنوان شهیدی که تداعی کننده واقعه کربلا و عاشورا بود در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت و عزت دیگری به مردم ایران اسلامی بخشید.

وی افزود: آنچه که این شهید را ارزشمند، جاودانه و ماندگار می کند، اخلاصی است که در گفتار و نیت و اعمال این شهید است وجود دارد، ارتباطی که این شهید با اهل بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) دارد.

حجت الاسلام سرافراز بیان داشت: ولایتمداری از دیگر ویژگی های شهید حججی بود که اینگونه عشق، اردات و تبعیت از ولایت فقیه ابراز می کند و در عمل هم به منعصه ظهور می رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز امنیت و آسایش همه در گروه رشادتها و شهادت های شهدای عزیز و خانواده معظم این شهدا است.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه گفت: خداوند در قرآن می فرماید، ایمان به خدا و نفع رساندن به مومنان و جامعه دینی دو ویژگی هستند که هیچ چیز بالاتر از آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه