اخبار داغ

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

کلاس‌های اوقات فراغت زمینه‌ای برای تقویت استعدادهاست

کلاس‌های اوقات فراغت زمینه‌ای برای تقویت استعدادهاست
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان گفت: باید برنامه های کلاسهای اوقات فراغت به سمتی برود تا در کل سال برای دانش آموزان برنامه داشت و زمینه یافتن و تقویت استعدادها را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، براتعلی منصوریان صبح امروز در مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت شهرستان بجستان که در سالن فرهنگیان این شهر برگزار شد ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش بجستان به دلیل برگزاری کلاسهای اوقات فراغت برای دانش آموزان، اظهار کرد: بجستان در کلیه فعالیت های حوزه این معاونت جزء شهرستان های موفق بوده و شرایط مذهبی و بافت خاص خانواده موجب شده تا آسیب‌های اجتماعی کنترل و به حداقل برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اشاره به جایگاه خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: وجود خانواده های مذهبی، ریشه دار و معتقد، قوت کار در شهرستان است و این خانواده ها در کنار همکاران ما در آموزش و پرورش و تعامل بین ادارات این شهرستان زمینه ای برای بهره‌برداری بهتر از کلاس های اوقات فراغت در شهرستان شده است.

,

 

,

وی به بیان سخنان صاحب نظران حوزه برنامه ریزی تعلیم و تربیت پرداخت و بیان کرد: علمای برنامه ریزی تعلیم و تربیت معتقد هستند اوقات فراغت دانش‌آموزان جزء جدی ترین اوقات بچه ها است، این ایام می‌تواند هم فرصت باشد هم تهدید، زمانی به فرصت تبدیل می‌شود که برای اوقات فراغت فرزندان خود برنامه داشت و در چارچوب برنامه حرکت کرد و اگر بدون برنامه بود، این ایام و اوقات از دست میرود و این خود خسارت است.

,

 

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اشاره به کلام الله مجید عنوان کرد: قرآن می فرماید؛ «فراغت برای مومن معنی ندارد و باید دائما در حال کار و تلاش باشیم و آنچه که تلاش بکنیم را بدست خواهیم آورد این نگاه اسلامی به وقت، زمان و ارزشی که زمان دارد، است».

,

 

,

منصوریان گریزی به اختراعات و آثار برجسته هنری زد و اضافه کرد: در تاریخ علم می‌خوانیم مهمترین کشف ها، اختراعات و ابداعات بشر و نگارش بهترین شعرها، کتابها و بهترین کارهای فاخر فرهنگی و هنری حاصل زمان فراغت است. پس اهمیت اوقات فراغت بیشتر از دیگر اوقات است.

,

 

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان اوقات فراغت را زمانی برای استعداد یابی دانست و خاطر نشان کرد: باید برنامه ها به سمتی برود تا در کل سال برای ایام فراغت دانش آموزان برنامه داشت و زمینه یافتن و تقویت استعدادها را فراهم کرد، کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و پژوهشکده ها برای این بوجود آمده که بچه ها در طول سال به این مراکز بروند و اوقات فراغتشان را پر کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه