اخبار داغ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر مطرح کرد

ساختمان مسکن و شهرسازی نیکشهر نیازمند تامین اعتبار/چشم انتظاری 9ساله شهروندان

ساختمان مسکن و شهرسازی نیکشهر نیازمند تامین اعتبار/چشم انتظاری 9ساله شهروندان
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر: با گذشت 9 سال از آغاز عملیات ساخت ساختمان مسکن و شهرسازی نیکشهر، تکمیل این پروژه با پیشرفت 72 درصدی ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد جلالوند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: عملیات ساخت ساختمان نمایندگی مسکن و شهرسازی شهرستان نیکشهر از سال ۸۷ با زیربنای ۳۲۰ مترمربع آغاز شده و اینک با گذشت بیش از 9 سال با پیشرفت فیزیکی۷۲ درصدی عملیات ساخت آن ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی کمبود اعتبار را مهمترین دلیل برای کندی روند ساخت این ساختمان دانست و افزود: از ابتدای شروع این پروژه تاکنون بیش از 39میلیارد ریال هزینه شده است که برای به پایان رساندن و بهره برداری از این ساختمان چیزی در حدود 40میلیارد ریال دیگر نیاز است.

,

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر با اشاره به روند ساخت این مرکز، خاطرنشان کرد: ساختمان نمایندگی مسکن و شهرسازی شهرستان نیکشهر در دو طبقه و در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای 320متری ساخته شده و در حال حاضر همه بخش های تأسیسات الکتریکی و مکانیکی آن کامل شده و تنها نازک‌کاری و برخی ریزه کاری های آن باقی مانده است.

,

وی در پایان تصریح کرد: در صورت تأمین به موقع اعتبار مورد نیاز برای این پروژه، ساختمان نمایندگی مسکن شهرستان نیکشهر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه