اخبار داغ

دبیر استانی جشنواره فیلم سبز در کرمانشاه خبر داد:

برپایی بزرگترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست در کرمانشاه

برپایی بزرگترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست در کرمانشاه
دبیر استانی جشنواره فیلم سبز در کرمانشاه از برگزاری این جشنواره طی روزهای 18 تا 24 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در سینما فرهنگ کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار طاق نیوز، شهرام نادری با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز، اظهار کرد: این جشنواره در کرمانشاه هم همزمان با سراسر کشور و از 18 تا 24 شهریور ماه به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

وی مکان اکران فیلم‌های جشنواره را سینما فرهنگ کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: هر سه سالن سینما از ساعت هشت صبح تا 23 شب در اختیار اکران فیلم‌های جشنواره خواهد بود.

,

نادری خاطرنشان کرد: اکران همه فیلم‌ها  رایگان و بازدید برای عموم آزاد بوده و در طی جشنواره نیز سانس‌‎هایی ویژه‌ برای اقشار خاص از جمله بازنشستگان، دانش آموزان، بسیجیان و ... در نظر گرفته شده است.

,

دبیر استانی جشنواره فلیم سبز در کرمانشاه در ادامه گفت: جشنواره فیلم سبز علاوه بر کرمانشاه در چهار شهرستان جوانرود، دالاهو، کنگاور و سنقر نیز برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه 2157 اثر در بخش‌های مختلف به  دبیر خانه جشنواره رسیده است،  افزود: علاوه بر هنرمندان کشورمان که 1248 اثر داشتند، هنرمندان کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، مکزیک، ترکیه، ایتالیا، آلمان، اکوادور، لهستان، کره جنوبی و روسیه بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه دارند.

,

نادری یادآور شد، ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران بزرگترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست در منطقه خاورمیانه است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست بین مردم و به بصورت همزمان در سراسر کشور و در بیش از ۱۸۰ مرکز اکران می‌شود.
 

,
,
 
 

 
 
,
 
,
 
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه