اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

شهید محسن حججی افتخار نظام است

شهید محسن حججی افتخار نظام است
امام جمعه شهرستان ریگان گفت:انتظار داریم شهرداری خیابان یا بلواری را به نام شهید محسن حججی که افتخار نظام است را در شهر نامگذاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ ظهر امروز جلسه ستاد غدیر با حضور امام جمعه محترم و دیگر مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان ریگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر؛ ,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه چند مناسبت مهم در پیش داریم و این روزها را باید غنیمت بشماریم،افزود: یکی از ایام الله که در روایات به آن تاکید زیاده شده بحث عید غدیر خم می باشد .

,

امام جمعه ریگان با بیان اینکه در بحث غدیر خم باید آنقدر کار کرد که فرزندان و نسل آینده ما بحث غدیر خم را فراموش نکنند،ادامه داد: بحث غدیر خم بحث مهمی است ، غدیر خم فراموش شد کربلا به وجود آمد.

,

رئیس ستاد غدیر خم شهرستان ریگان تصریح کرد: در روایات امام صادق می‌فرمایند؛ روزه روز عید غدیر معادل صد حج و عمره است و در روایت دیگری امام صادق (ع) فرمودند،روزه در روز عید غدیر خم معادل روزه تمام عمر دنیاست و اگر کسی به اندازه تمام عمر دنیا زنده بماند و تمام آن را روزه بگیرد ثواب آن به اندازه ثواب روزعید غدیر خم نیست.

,

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه روز عید غدیر روز نیایش، عبادت و روز باعظمتی است،افزود:ما اگر این مناسبت ها را برنامه داشتیم بزرگترین کار فرهنگی است.

,

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اشاره‌ داشت به شهادت شهید محسن حججی و عنوان کرد: شهید حججی جزو شهدایی است که به انقلاب ما عزت داد .

,

وی افزود: به طوری که این شهید نافذ بود سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که عزت نظام ماست طی پیامی اعلام کردند، والله به سر بریده ات قسم که انتقام می‌گیریم.

,

امام جمعه ریگان با بیان اینکه یادواره‌ شهید محسن حججی در شهرستان برگزار شود،خاطر نشان کرد: انتظار داریم شهرداری خیابان یا بلواری را به نام شهید محسن حججی که افتخار نظام است را در شهر نامگذاری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه