اخبار داغ

اظهارات جالب فرماندار باشت درخصوص مدیرانی که از کار خسته شده اند

اظهارات جالب فرماندار باشت درخصوص مدیرانی که از کار خسته شده اند
آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشت در دولت یازدهم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز، آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشه با حضور فرماندار،بخشدار باشت و همه مدیران شهرستان باشت ظهر امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز,

در این جلسه شهردار باشت بهنام برازنده ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد: تا قبل از سال ۹۲شهرداری ها در استان حالت ورشکستگی داشتند که حتی حقوق کارمندان خود را هم نمیتوانستند بدهند.

,

وی افزود: در ۴سال گذشته پروژه های بسیار خوبی در سطح استان صورت گرفت و سرانه فضای سبز افزایش چشمشیری داشته است. برازنده تصریح کرد: آرزوی موفقیت برای دولت دوازهم داریم و امیدواریم در دور جدید مشکلات مردم هرچه سریع تر حل شوند.

,

شریعتمداری رئیس بنیاد شهید شهرستان باشت در ادامه این جلسه دو پیشنهاد خود را ائم از تجلیل از دو خانواده شهید در هفته دولت و برای همه مناسبت هایی که طول سال صورت می گیرد هر نهاد و اداره یک بنر جلوی اداره خود نصب کند تا مردم از آن روز اطلاع پیدا کنند.

,

محمدی رئیس هلال احمر باشت گفت: در هفته دولت یک همایش گرفته شود و از مدیران برتر شهرستان تجلیل شود.

,

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته دولت باید به اداره های تازه تاسیس کمک کرد، ۳سال از تاسیس هلال احمر شهرستان باشت میگذرد ولی هنوز زمین برای ساخت ساختمان اداری این اداره وجود ندارد و انتظار می رود برای سهولت در کار هرچه زودتر اقدامی برای خرید زمین اداره شود.

,

حجت السلام ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در ادامه این جلسه شورای اداری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن حججی عنوان کرد: در خصوص هفته دولت باید ادارات واقع بینانه گزارش عملکرد بدهند.

,

وی افزود: هر خدماتی که به مردم داده شود خدمات نظام است و وقتی مردم این عملکردها را ببینند به نظام دلگرم تر خواهند شد. ظهرابی تصریح کرد: خدمات ویژه ای در هفته دولت به مردم داده شود تا آنها شیرینی این هفته را بهتر ببینند و درک کنند.

,

مختاری جانشین فرمانده سپاه باشت پیشاپیش هفته دولت را تبریک گفته و شهادت محسن حججی را خدمت خانواده این شهید و خانواده بزرگ سبز پوشان کشور تسلیت عرض کرد. وی گفت: حضرت امام خامنه ای از همه دولت ها حمایت کرده و همچنین دولت تدبیر و امید را در این چند سال حمایت کرند.

,

مختاری تصریح کرد: مردم آگاه هستند و باید سعی کنیم عملکردهای خوبی در پیش داشته باشیم.مردم از دولت انتظار دارند مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها حل شود و دولت تدبیر و امید در این دور وظیفه سنگین تری خواهد داشت.

,

جانشین ناحیه سپاه باشت اظهار کرد: جامعه را از حالت شعار بیرون بیاوریم و با همان هزینه های کم و بودجه های اندک، کاری های خوبی را برای مردم انجام دهیم.و هدف و دید ما برای آینده باشد که پروژه که کلنگ زنی می شود به نتیجه مطلوب خود برسد .

,

خیزات عضو شورای شهر باشت در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان باشت عنوان کرد: گاها برخی از مدیران منتظر دستور نماینده هستند که به آنها بگرید چه کنند. وی افزود: همه مدیران در شهرستان باید خدا را در نظر بگیرند و خودشان یک مدیر برای مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

,

عضو شورای شهر باشت ضمن تشکر ویژه از دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت شهرستان گفت: بنده گاهی در روستاها رفت و آمد میکنم و گاها زکتر رستمی را در روستاها می بینم که بصورت خودجوش به روستاها می روند و کار طبابت انجام می دهند که این که بسیار کار نیکو و حسنه ای است.

,

وی افزود: مدیران دیگری هم هستند که خودجوش مشکلات مردم را حل می کنند و باید به این مدیران روز به روز افزوده شود.

,

سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشت ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تسلیت به مناسبت شهادت محسن حججی عنوان جرد: دولتها وقتی سر کار هستند هرکدام خدمات خوبی ارائه دادند و با حجم کم و کاستی که بوده مشکلات مردم را تا حدی حل کرده اند.

,

حسینی گفت: در حوزه داخلی و خارجی دولت یازدهم ثبات خوبی را در کشور ایجاد کرد. وی ادامه داد: در شرایطی که تحریم‌های سنگینی بر کشور حاکم بود دولت تغییرات اساسی ایجاد کرد .

,

فرماندار باشت اظهار کرد:رکود کشور که ۶.۸منفی دهم درصد بود، این رقم هم اکنون مثبت شده است و در سطح استان تلاش های خوبی صورت گرفت.

,

وی ضمن اشاره به هفته دولت عنوان کرد: ادارات باید همیشه عملکرد خود را ارائه دهند روستاهایی که گاز، آب و برق نداشتند ولی با همت و تلاش این دولت کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و بیشتر این خانوارها مشکلشان حل شد.

,

سیدمسعود حسینی تصریح کرد: ادارات و نهادها باید خود را محک بزنند و ببینند چه کارهایی برای مردم انجام دادند و چه عملکردی به مردم ارائه می دهند.

,

حسینی ضمن گله‌مندی از ندادن گزارش عملکرد اداره ها گفت: همه باید با هم کمک کنیم و عملکردی که در طول سال به مردم ارائه می‌دهیم را به مردم اطلاع رسانی کنیم و مردم را به زندگی امیدوار کنیم.

,

فرماندار باشت ضمن تشکر ویژه از سامان گرجی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: در چند ماهه اخیر برای مهار آتش سوزی ها در شهرستان تلاش این نهاد بسیار تلاش کردند. در بحث آتش سوزی ادارات همکاری نکردند . ستاد بحران در استان و شهرستان مسئولیت دارد و اگر اتفاق در شهرستان رخ دهد باید همگی حضور یافته و همکاری کنند .

,

وی عنوان کرد: تلاشی از نهادها و ادارات نمیبینیم، در موقع آتش سوزی گوشی خود را خاموش و یا از دسترس خارج می کنند که این کار درست نیست.

,

حسینی اظهار کرد: رودربایسی با هیچ مدیری نداریم و اگر مدیری در این چند سال خسته شده و دیگر نمی تواند کار کند اطلاع دهد تا ما فکری به حال آن کنیم .

,

فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد : من به عنوان فرماندار باید در فرمانداری باشم ولی در ساعت ۲ تا ۴ شب در کوه ها برای مهار آتش سوزی بودیم.وظیفه همه ما است برای حفظ منابع طبیعی شهرستان همکاری کنیم ،دوستانی که نمیتوانند و خسته شده اند اعلام کنند.

,

وی گفت: برای هر متر از پروژه‌ها که کار شود و پیشرفت کنند فرمانداری زجر می کشد و هر لحظه درحال تلاش برای حل مشکلات شهروندان است.مدیران هم باید در این مشکلات همکاری لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه