اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ترویج قرآن و عترت وزارت ارشاد:

فعالیت های قرآنی در کشور راضی کننده نیست/وزارت ارشاد به تنهایی نمی تواند در ترویج ترویج قرآن کارساز باشد

فعالیت های قرآنی در کشور راضی کننده نیست/وزارت ارشاد به تنهایی نمی تواند در ترویج ترویج قرآن کارساز باشد
مدیرکل فرهنگ و ترویج قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت:وزارت ارشاد به تنهایی نمی تواند در ترویج ترویج قرآن کارساز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس اصغر امیرنیا در جلسه شواری فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سند راهبری خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در دولت یازدهم و با استفاده از تجربیات گذشته تهیه شده است، افزود: امیدواریم در سند چشم انداز 1404 جایگاه خوبی در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی داشته باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, اصغر امیرنیا در جلسه شواری فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سند راهبری خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در دولت یازدهم و با استفاده از تجربیات گذشته تهیه شده است، افزود: امیدواریم در سند چشم انداز 1404 جایگاه خوبی در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی داشته باشیم .,

وی با بیان اینکه قرآن و عترت با هم هستند و تفکیک پذیر نیستند، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که باعث تفرقه بین قومیت ها می شود جدا کردن قرآن از تمامی ادیان است که این کار بسایر ناپسند است.

, وی با بیان اینکه قرآن و عترت با هم هستند و تفکیک پذیر نیستند، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که باعث تفرقه بین قومیت ها می شود جدا کردن قرآن از تمامی ادیان است که این کار بسایر ناپسند است.,

مدیرکل فرهنگ و ترویج قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه بهره برداری از ظرفیت های مردمی و کاهش حضور دولتی ها در حوزه قرآن و عترت باید انجام شود، تصریح کرد: شاخص های خوبی در حوزه های هیات های مذهبی، نشست های قرآنی خانگی، مسابقات و جشنواره ها و آثار و محتواهای قرآنی حمایت می کنیم.

,

امیرنیا با بیان اینکه قرآن برای همه است و هیچ فردی نمی تواند بگوید به من ربطی ندارد، تاکید کرد: به عنوان یک دستگاه دولتی مدیران می توانند برای آخرت خود نیز کار انجام دهند.

,

وی کارهای خود جوش در حوزه قرآن را خواستار شد و افزود:  وقتی از ناچیز بودن اعتبارات قرآنی حرفی می زنیم همه گریه می کنند اما متاسفانه در مجلس و جاهای دیگر به خوبی کمکی برای افزایش اعتبار انجام نمی دهند.

,

مدیرکل فرهنگ وترویج قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه عشق و علاقه همه ما به قرآن زیاد است، گفت: همه دغدغه این را دارند که ترویج فرهنگ قرآنی انجام شود اما باید در این زمینه همکاری کنند.

,

وی هفته قرآن و عترت را فرصت خوبی برای تروج و تبیین فرهنگ و ارزشهای قران عنوان کرد و ادامه داد: جامعه هنری، اصحاب فرهنگ و دانش آگاهی های لازم را در این زمینه دارند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه