اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد/

رشد 14 درصدی دستگیری توزیع‌کننده و فروشنده مواد مخدر در اسدآباد

رشد 14 درصدی دستگیری توزیع‌کننده و فروشنده مواد مخدر در اسدآباد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به رشد 14 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در اسدآباد، گفت: برای مبارزه با مواد مخدر تنها برخورد کافی نیست و باید مسئولان فرهنگی پای کار آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ اسماعیل جمشیدی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با اشاره به عملکرد پلیس در سطح جامعه، اظهارکرد: خبرنگاران یار و یاور و به عنوان بازوی کمکی نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات درون شهری،گفت: با بهره‌برداری از کنارگذر ورودی شهر اسدآباد از وسایل نقلیه سنگین کمتر می‌شود و قطعا" شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد امسال کشف سرقت نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد افزایش داشته و این امر از طریق کلانتری‌ها و اداره آگاهی نیروی انتظامی صورت گرفته است.

,

وی با اشاره به کشف بیش از 10 هزار پاکلت سیگار خارجی، گفت: امسال 235 درصد در زمینه کشف قاچاق کالا رشد داشتیم.

,

وی با بیان اینکه امسال در زمینه دستگیری توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر 14 درصد رشد داشتیم، افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر دستگیری افراد کاری برای نیروی انتظامی ندارد اما تنها برخورد و دستگیری در این زمینه جواب نمی‌دهد و باید مسئولان فرهنگی به کمک ما بیایند تا شاهد فروش و توزیع مواد نباشیم.

,

جمشیدی با اشاره به اینکه شماره 197 به عنوان سامانه پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است، گفت: مردم می‌تواند از این طریق با ما ارتباط برقرار کرده و ما را یاری دهند.

,

در پایان این نشست از جمعی از فعالان عرصه خبر و خبررسانی نیروی انتظامی تجلیل شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه