اخبار داغ

رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان:

نگاه جناحی و سیاسی نسبت به شهدا جفا در حق شهداست

نگاه جناحی و سیاسی نسبت به شهدا جفا در حق شهداست
رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان: داشتن نگاه جناحی و سیاسی نسبت به شهدا جفا در حق شهداست و اگر می خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید با یک نگاه فراجناحی وارد این عرصه شویم تا بتوانیم با موفقیت به اهداف کنگره 5400 شهید استان برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان در جلسه کمیته اقشار کنگره 5400 شهید که با حضور مسئولین اقشار برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: در طول جنگ های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از یک میلیون متر مکعب از خاک ایران جدا شده است، اما در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه تمام کشورهای مستکبر پشتیبان صدام بودند، اما یک وجب هم خاک ایران اسلامی جدا نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان اظهار داشت: طبق فرمایشات پیشوایان دینی ما وجود یک نظام سیاسی مقتدر و توانا و هم چنین وجود یک رهبر صالح در رأس جامعه از شروط حفظ و ماندگاری جامعه از خطرات می باشد. و امروز انقلاب اسلامی ایران به واسطه نظام سیاسی مقتدر و رهبری صالح به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

,

 

,

حسینی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمنان انقلاب می خواهند تفکر جهاد و شهادت را از امت اسلامی بگیرند تا ما به عقب برگردیم و بشویم همان ملت زمان پادشاهان خاین که نسبت به خیانت ها و جنایت های دولت های مستکبر در حق مسلمانان جهان و منطقه بی خیال و بی تفاوت باشیم. امروز دشمنان می خواهند ملت مسلمان یک ملت منفعل و ناکارآمد باشد و توانایی اتخاذ هیچ گونه تصمیم گیری را نداشته باشد.

,

 

,

وی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار خباثت آمیز دانست و عنوان کرد: یکی از راهبردهای دشمنان انقلاب این است که ما ملتی باشیم بدون رهبر و رهبری داشته باشیم بدون امت و پشتیبان. اما امروز فکر و ذکر جوانان این مملکت حمایت از پشتیبانی از ولایت فقیه است. این مسئاله مهم را از فایل صوتی که از شهید محسن حججی به یادگار مانده است می توان فهمید؛ این شهید بزرگوار در این فایل صوتی همسر و فرزندش را به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه دعوت کرده است.

,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان با اشاره به ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: داشتن نگاه جناحی و سیاسی نسبت به شهدا جفا در حق شهداست و اگر می خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید با یک نگاه فراجناحی وارد این عرصه شویم تا بتوانیم با موفقیت به اهداف کنگره 5400 شهید استان برسیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه