اخبار داغ

افتتاح شانزدهمین بیمارستان صحرایی؛

بزرگترین فعالیت جهادی کشور در رودبارجنوب به نام شهید حججی مزین شد

بزرگترین فعالیت جهادی کشور در رودبارجنوب به نام شهید حججی مزین شد
مردم محروم شهرستان رودبارجنوب و بخش جازموریان از امروز میهمان سیل طبیبان گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران شدند تا این بخش از لحاظ محرومیت سلامت، غبار روبی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبارما، کمبود امکانات پزشکی و در دسترس نبودن پزشک متخصص به صورت مداوم زندگی را کمی برای ساکنان دیار نخل و آفتاب دشوار نموده است چراکه با هر بی امکاناتی می شود زیست اما بی امکاناتی در عرصه سلامت بسیار دشوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبارما, رودبارما,

محرومان رودبارجنوب بسیار صبورند به قدری که با وجود تمام محرومیت ها، اما وقتی مسئولان را می بینند با خلق و خوی مهر به میزبانی از آنان می پردازند و هرگز گله مند نیستند گرچه مسوولان می دانند که آن ها چقدر محرومند.

,
البته مسوولان در زمینه سلامت چند سالی است که بسیار خوب کار کرده اند ولی باز هم نیازها وجود دارد.
,
 
,
چند روزی است که مهمان نوازان رودبارجنوب سفیران سلامت هستند. سفیرانی از جنس امید، دانش، تخصص، جوان و تحصیل کرده که آمده اند با عزمی جهادی بگویند که هنوز در ایران "چه عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار".
,
 
,
شانزدهمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س)بمناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم(شهید محسن حججی)به همت طبیبان گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران و باهمکاری بیمارستان فاطمه الزهرا(س)استان کرمان در رودبارجنوب افتتاح شد.
, گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران,
, ,

گروه جهادی بقیه‌الله بسیج سازندگی استان تهران با اعزام با 60پزشک متخصص به جنوب استان کرمان (زهکلوت) سعی دارند تا غبار غمی از چهره مردم این مناطق بزدایند.

,

گودرزی ، مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران در این رابطه اظهار داشت: در این مرحله از اعزام گروه جهادی پزشکی به منطقه رودبار جنوب، زهکلوت است که حجم جمعیتی حدود 120 هزار نفر مورد پوشش قرار می‌دهد که توانایی ارائه خدمات به 40 هزار نفر را دارد.

, گودرزی,

, ,

وی گفت: این نخستین و بزرگترین فعالیت مردمی و جهادی است که منجر به احداث بیمارستان صحرایی شامل تجهیزات مدرن از قبیل دستگاه سونوگرافی، عکس‌برداری و … در برخواهد داشت.

,

, ,

مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه‌الله استان تهران تصریح کرد: گروه جهادی فرهنگی بقیه الله دارای 2سامانه سیار دندانپزشکی با ۱۰ دستگاه یونیت سیار و یک سامانه سیار چشم پزشکی است که به علاوه بر بیمارستان صحرایی در روستاهای مجاوری که مردم منطقه فاصله زیادی دارند یا توان رفت و آمد ندارند را ارائه می‌کند.

,

, ,

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رودبارما، خدمت‌رسانی توسط این اردوی جهادی پزشکی از تاریخ 24 تا30 مرداد سال جاری به مدت یک هفته در روستای میاندران بخش جازموریان و مدرسه شهید سالمی واقع در بلوار شهداء شهرستان رودبار جنوب ادامه خواهد داشت.

, ، ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه