اخبار داغ

با گذشت 5 ماه؛

خبری از تکمیل پروژه بلوار بعثت مه‌ولات نیست/ بی‌اعتنایی پیمانکار کانال بعثت جان مردم را به خطر انداخته است

خبری از تکمیل پروژه بلوار بعثت مه‌ولات نیست/ بی‌اعتنایی پیمانکار کانال بعثت جان مردم را به خطر انداخته است
مدت مدیدی است که شرکت گاز مه ولات به دلیل لوله کشی گاز روستاهای شهرستان اقدام به کنده کاری و حفر کانال در ابتدای بلوار بعثت فیض آبادکرده و تاکنون هیچگونه اقدامی در جهت رفع موانع صورت نگرفته است به گفته شاهدان تاکنون دو تصادف جرحی در این مکان اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، مدت مدیدی است که شرکت گاز مه ولات به دلیل لوله کشی گاز روستاهای شهرستان اقدام به کنده کاری و حفر کانال در ابتدای بلوار بعثت فیض آبادکرده  و تاکنون هیچگونه اقدامی در جهت رفع موانع صورت نگرفته است به گفته شاهدان تاکنون دو تصادف جرحی در این مکان اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

 

,

این در حالیست که خیابان بعثت محور مواصلاتی فیض آباد به بزرگترین روستای استان خراسان رضوی(عبدل آباد) و مسیر عبور شهروندان بخش مرکزی به دوشنبه بازار در روزهای دوشنبه است که تردد در  روز دوشنبه نیز چندین برابر می شود.

,

 

,

عمادی، رئیس اداره گاز مه ولات در گفتگو با خبرنگار ما مقصر این اتفاقات را پیمانکار دانست و بیان داشت: ما قبلا در این خصوص تذکراتی به پیمانکار داده بودیم.

,

 

,

وی با بیان این نکته که چراغ چشمک زن باید در شب روشن باشد تا مشکلاتی برای شهروندان نداشته باشد، در مورد سهل انگاری پیمانکار افزود: مکاتباتی را در خصوص نصب نکات ایمنی و دیگر موارد با استان خواهم داشت تا به وضعیت موجود رسیدگی شود.

,

 

,

امید است قبل از اینکه در این خیابان حادثه ناگواری دیگری رخ دهد شرکت گاز در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام کند.

,

گفتنی است محل احداث کانال فاقد چراغ چشمک زن است

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه