اخبار داغ

مدیر کتابخانه های عمومی بروجرد:

تکمیل ۲ کتابخانه نیمه کاره بروجرد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل ۲ کتابخانه نیمه کاره بروجرد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد
مدیر کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: تکمیل 2 کتابخانه نیمه کاره استاد آیتی و شهید باهنر بروجرد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار و تلاش ها این ۲ کتابخانه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "داود پهلوان" مدیر کتایخانه های عمومی بروجرد گفت: کتابخانه استاد آیتی و شهید باهنر با پیشرفت بالای 95 و 90 درصد به صورت نیمه کاره هستند که در صورت تامین اعتبارات این دو کتابخانه تا پایان امسال افتتاح می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: کتابخانه شهید باهنر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل به 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است و امسال برای این پروژه 470 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

 

,

پهلوان با اشاره به کتابخانه استاد آیتی افزود: کتابخانه استاد آیتی بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار است در صورتی که بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه امسال 545 میلیون تومان است.

,

 

,

به گفته وی کتابخانه شهید باهنر از سال 89 و کتابخانه استاد آیتی از سال 88 تا کنون به بهره برداری نرسیده و نیمه کاره هستند و این دو پروژه پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که می طلبد با همکاری و تلاش مسئولین این دو کتابخانه در بروجرد تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

 

,

مدیر کتابخانه های عمومی بروجرد تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز است شرایط لازم فراهم شود و می توان با ایجاد زمینه های لازم در حوزه کتاب اقدامات موثری انجام داد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه