اخبار داغ

اسلام ستیزی در قالب انتشار فتاوای جعلی در جمهوری آذربایجان؛

دروغ‌‌پراکنی کثیف در جمهوری آذربایجان علیه آیت‌‌الله مصباح یزدی/ نشر فتاوایی موهوم از زبان عالم محبوب جهان اسلام

دروغ‌‌پراکنی کثیف در جمهوری آذربایجان علیه آیت‌‌الله مصباح یزدی/ نشر فتاوایی موهوم از زبان عالم محبوب جهان اسلام
هدف از انتشار فتاوای جعلی منتسب به آیت الله مصباح یزدی در شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان برهم زدن ثبات و ایجاد اختلاف در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پایگاه اینترنتی "اسلام-آذری" جمهوری آذربایجان هدف از انتشار فتاوای جعلی منتسب به آیت الله مصباح یزدی در شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر را بر هم زدن ثبات و ایجاد اختلاف در این کشور دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

به گزارش آناج به نقل از پایگاه خبری "اسلام – آذری"، در برخی شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان ، اطلاعات غیرواقعی که افترا گویی علیه آیت الله مصباح یزدی ، عالم شناخته شده جهان اسلام است ، منتشر شده است. در این مطالب ، بیان می شود که گویا آیت الله مصباح یزدی، تجاوز به زندانیان سیاسی را ثواب دانسته است.

,

این مطالب برغم کهنه بودنشان، به عنوان خبر جدید در جمهوری آذربایجان منتشر شده‌‌‌اند. هدف قرار گرفتن این عالم دینی که اسلام گرایان سنتی برای وی احترام قائلند، طرحی است که علیه ثبات و برای ایجاد اختلاف میان شهروندان دیندار و غیردیندار جمهوری آذربایجان طراحی شده است. به همین علت، سایت اسلام-آذری ، توضیحی را که در گذشته در سایت آیت الله مصباح یزدی به این مطالب داده شده است، درج می کند.

,

پایگاه اینترنتی "اسلام-آذری" با ارائه لینک پاسخ سایت آیت الله مصباح یزدی به سوالات مطرح شده درباره استفتاء و فتوای جعلی منتسب به وی در خصوص تجاوز جنسی به زندانیان سیاسی، به نقل از آن افزوده است : مطالب دروغ منتشر شده، یکی از هزاران افترای کثیفی است که به آیت الله مصباح یزدی نسبت داده شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه