اخبار داغ

رییس هیات هندبال شهرستان فردوس خبرداد

اعزام تیم هندبال نوجوانان فردوس به مسابقات منطقه ۶ کشور

اعزام تیم هندبال نوجوانان فردوس به مسابقات منطقه ۶ کشور
رییس هیات هندبال شهرستان فردوس گفت: مسابقات هندبال منطقه 6 کشور از 23 مرداد لغایت 26 مردادماه به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار خواهد گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمید حلاج مقدم ، رییس هیات هندبال شهرستان فردوس با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال استان خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان و کسب مقام اول توسط نماینده هیات هندبال فردوس،این تیم به عنوان تنها سهمیه استان خراسان جنوبی در مسابقات هندبال منطقه 6 کشور؛ اردوی آماده سازی خود را با دعوت از بازیکنان و مربیان منتخب از سراسر استان خراسان جنوبی در هفته گذشته در شهرستان فردوس آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

تمرینات منظم و برنامه ریزی شده در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۱۸ بازیکن زیر نظر کادر فنی با تلاش شبانه روزی همه عوامل هیات و مساعدت نهادهای مربوطه از جمله شهرداری و اداره ورزش و جوانان فردوس به نحو شایسته و با میزبانی درخور تحسین تا یکشنبه 22 مرداد ادامه یافت.

,



عصر روز شنبه نیز آقای "مهندس شریعتی فر" رییس هیات هندبال استان در معییت آقای برهانی رییس هیات هندبال بیرجند و جناب آقای رسول عربی، مربی و داور ملی از اردو و تمرینات بازدید نمودند. وی ضمن تشکر از برنامه ریزی دقیق و اصولی هیات هندبال و مربیان شهرستان در طرح استعدادیابی و نیز تمرینات منظم و مداوم تیمها، بر حمایت مالی و معنوی از مربیان خدوم، تشریک مساعی و همفکری همه عوامل در صحنه هندبال استان تاکید نموده و قول مساعدت به نمایندگان هندبال استان در مسابقات کشوری داد.

,
,
,



"آقای مهرانپور" رییس اداره ورزش و جوانان هم که برای چندمین بار از نزدیک از روند تمرینات تیم های پایه بازدید می کرد؛ از تلاش کلیه بازیکنان و مربیان و حمایت همه شهرستان ها از تیم منتخب تشکر و نسبت به حمایت کامل از تیم های ورزشی بابرنامه و پایه محور قول مساعدت مادی و معنوی دادند.

,
,
,



شب گذشته نیز این تیم با بدرقه مسوولین شهرستانی با یاد و نام شهید مدافع حرم "محسن حججی" و حمایت حامی مالی خود "مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس" راهی استان سیستان و بلوچستان شد.

,
,
,



شایان ذکر است در ترکیب تیم منتخب هندبال نوجوانان شهرستان بازیکنانی از شهرستان های سرایان،بیرجند،قاین و آیسک حضور دارند و مسابقات هندبال منطقه 6 کشور از 23 مرداد لغایت 26 مردادماه با حضور نمایندگان استان های کرمان،یزد،خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار خواهد گردید.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه