اخبار داغ

فرماندار ملایر خبر داد؛

برگزاری اولین جشن مردمی شهر ملی مبل ومنبت در چهاردهم شهریور

برگزاری اولین جشن مردمی شهر ملی مبل ومنبت در چهاردهم شهریور
فرماندار ملایر گفت: اولین جشن بزرگ و مردمی ملایر، شهر ملی مبل و منبت چهاردهم شهریور ماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع اعضای کارگروه میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار داشت:  برگزاری این جشن رخداد مهمی  وبستر مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بی بدیل هنرمندان منبت کار شهرستان در سطح منطقه و کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی با اشاره به انتخاب شایسته و به حق ملایر به عنوان شهر ملی منبت، افزود:  بر اساس تمامی ارزیابی ها و معیارهای کارشناسانه، هنرمندان، صنعت گران و مردم فرهنگ مند ملایر، شایسته این انتخاب و این عنوان بودند و ثبت ملی ملایر حقی بود که تایید و تاکید شد.

,

فرماندار ویژه ملایر همچنین به ظرفیت ها و نشاطی که ثبت ملی ملایر به عنوان شهر منبت در بین هنرمندان، تولیدکنندگان و مردم ملایر ایجاد کرده اشاره کرد و افزود: این امر موجب یک خودباوری، نشاط و انرژی مضاعف در این حوزه شده که آثار مستقیم و با واسطه آن در سایر بخش ها نیز قابل مشاهده و تامل است.

,

وی از با تقدیر از معاون رئیس حجمهور خانم احمدی پور و دیگر مسئولین در این ثبت ملی بیان کرد: ما باید بتوانیم از این ظرفیت ها و شخصیت ها نهایت بهره را ببریم و این منوط است به حرکت و تلاش ما تا بتوانیم از حمایت های این عزیزان استفاده کنیم.

,

رضایی افزود: در کنار معرفی ظرفیت های شهرستان در این حوزه و کسب و کارهایی که مبل و منبت ایجاد کرده است، یکی از اهداف ما تقویت انگیزه و توان هنرمندان این حوزه است.

,

وی استفاده از ظرفیت های تبلیغی ملی را از بایسته های دستیابی به اهداف جشن دانست و افزود: لازم است هنرمندان این حوزه نیز گام های مهم و موثری در راستای شناساندن و معرفی این هنر در سطوح مختلف بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه