اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

تعاونی مصرف ویژه خانواده رسانه استان راه اندازی می‌شود

تعاونی مصرف ویژه خانواده رسانه استان راه اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: زمینه ایجاد یک تعاونی مصرف برای خانواده رسانه استان فراهم است و ما نیز بدون شک در این مسیر به خانه مطبوعات کمک خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اعضای هیئت مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین  با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین دیدار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: آماده عقد تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات در زمینه‌های مختلف هستیم. 

وی افزود: امضاء تفاهم نامه امری پسندیده است؛ اما معتقدیم تفاهم نامه باید عملیاتی شود و همه شاهد دستاوردهای آن باشند. 

این مسئول با استقبال از آموزش خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت عنوان کرد: نیاز به خبرنگار تخصصی در استان حس می‌شود؛ جامعه رسانه‌ای باید از نزدیک با صنعت روبه‌رو شوند و شرایط واحدهای صنعتی و صنعتگران را مشاهده کنند. 
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی تاکید کرد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین تاکید کرد: آمادگی لازم برای برگزاری تورهای صنعتی تخصصی ویژه رسانه در سطح استان وجود دارد. 

خانپور اضافه کرد: ما می‌توانیم با همکاری خانه مطبوعات دوره‌های تخصصی را در حوزه صنعت با رویکرد صنایع کوچک و متوسط برگزار کنیم. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان یادآور شد: زمینه ایجاد یک تعاونی مصرف برای خانواده رسانه استان فراهم است و ما نیز بدون شک در این مسیر به خانه مطبوعات کمک خواهیم کرد.

حوزه صنعت و رسانه نیازمند همکاری متقابل هستند 
محمدکریم کاظم پور رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین در ادامه این دیدار اظهار کرد: آمادگی لازم برای هماهنگی خانه‌ی مطبوعات و شرکت شهرک‌های صنعتی وجود دارد. 

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در فضای رسانه ای استان و همچنین مشکلات موجود باید با کمک یکدیگر به سمت آموزش خبرنگاران تخصصی حرکت کنیم. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

کاظم پور بیان کرد: حوزه صنعت و رسانه نیازمند همکاری متقابل با یکدیگر هستند و خوشبختانه ظرفیت‌های این همکاری دو سویه در رسانه و صنعت وجود دارد. 

وی در پایان خواستار همکاری بیشتر شرکت شهرک‌های صنعتی شد و گفت: باید بستری فراهم شود تا رسانه‌های استان از نزدیک با دستاوردها و قابلیت‌های صنعتی موجود در شهرک‌های صنعتی استان قزوین آشنا شوند.
,
,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه