اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی اعلام کرد؛

پایین بودن شاخص بیمه ای خراسان شمالی نسبت به متوسط کشوری

پایین بودن شاخص بیمه ای خراسان شمالی نسبت به متوسط کشوری
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی شاخص بیمه ای استان را از متوسط کشوری کمتر اعلام کرد و دلیل این امر را اشتغال بخش زیادی از مردم استان به کار کشاورزی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، محمد علی عباس زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان گفت: درحال حاضر بیش از 110 هزار بیمه شده و 12 هزار مستمری بگیر و بازنشسته دراستان تحت پوشش این سازمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

 

,

وی با اشاره به پوشش 50 درصدی جمعیت کشور در سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: در 4 سال گذشته 71 درصد جمعیت شهری و 37 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

,

 

,

عباس زاده تصریح کرد: باتوجه به اشتغال جمعیت زیادی از مردم استان به کشاورزی و دامپروری متاسفانه نتوانسته ایم وضعیت استان در شاخص بیمه ای به متوسط کشوری که بیش از 42 درصد است برسانیم.

,

 

,

وی یادآورشد: هم اکنون بیش از 20 میلیارد تومان در ماه مستمری به افراد تحت پوشش پرداخت می شود که از گردش مالی بالایی برخوردار است.

,

 

,

عباس زاده با بیان اینکه تاخیر حتی یک روزه در پرداخت مستمری مشکلاتی را به دنبال دارد، گفت: از سازمان ها و نهادها خواست با پرداخت به موقع حق بیمه، این سازمان را در عمل به تعهداتش یاری کنند.

,

 

,

وی افزود: همچنین این امر باعث جلوگیری از جرایم و تامین منابع سازمان می شود.

,

 

,

عباس زاده به صدور 180 هزار فقره دفترچه در سال گذشته اشاره کرد وگفت: به عنوان یک برنامه جدید مجوز شعبه دائمی فاروج نیز گرفته شد.

,

 

,

وی افزود: این درحالی است این شعبه تا به امروز به صورت اقماری و زیر نظر شعبه شیروان اداره می شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه