اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

کرباسیان فردی اجرایی است نه اقتصادی/ وزیر پیشنهادی دولت باید معتقد به اقتصاد اسلامی باشد

کرباسیان فردی اجرایی است نه اقتصادی/ وزیر پیشنهادی دولت باید معتقد به اقتصاد اسلامی باشد
کارشناس مسائل اقتصادی گفت : کرباسیان وزیر پیشنهادی دولت در حوزه اقتصاد دارای مدرک اقتصادی نمی باشد و فردی است اجرایی و بیشتر به درد شهردار شدن می خورد ؛ کرباسیان چندین سال در شهرداری و گمرک مشغول به فعالیت بوده است ولی موفق نبوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی دولت دوازدهم اظهار داشت : فردی که برای وزارت اقتصاد منصوب می شود باید در شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی و معتقد به اقتصاد اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : مطمئنا اگر اعتقاد به اقتصاد اسلامی در افراد وجود نداشته باشد امثال طیب نیا و استادان وی هم اگر سرکار بیایند کار از این که هست خراب تر خواهد شد زیرا آموخته های غربی ها چیزی جز خرابی اقتصاد ما تا کنون نبوده است .

,

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که در ۴ دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افکار افراد لیبرال طرفدار اقتصاد غرب در کشور پیاده شده است ، خاطر نشان کرد : متاسفانه این افراد کم و بیش در کابینه ها وجود داشته اند و وخیم ترین و بدترین وضعیت آن هم در کابینه دولت یازدهم بوده است که باز همین افراد غربزده مرتب پست عوض کرده و سر کار آمده اند .

,

شیخی افزود : متاسفانه رئیس جمهور فقط به کرنش و سازش با کدخدا اعتقاد دارد لذا افرادی که در دولت سر کار می آیند افکاری وابسته به کدخدا دارند ؛ غربی ها هم از قبل بیان کرده بودند که نگران نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند زیرا آدم هایی را در حوزه های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی در دستگاه حاکمیت گماشته اند .

,

کرباسیان فردی اجرایی است نه اقتصادی

, کرباسیان فردی اجرایی است نه اقتصادی, کرباسیان فردی اجرایی است نه اقتصادی,

وی عنوان کرد : کرباسیان وزیر پیشنهادی دولت در حوزه اقتصاد دارای مدرک اقتصادی نمی باشد و فردی است اجرایی و بیشتر به درد شهرداری می خورد ؛ کرباسیان چندین  سال در شهرداری و گمرک مشغول به فعالیت بوده است ولی موفق نبوده است  .

,

کارشناس مسائل اقتصادی ادامه داد : کرباسیان فردی سیاسی و باندباز می باشد و تنها افراد حزب خود را سر کار می آورد و به دنبال شایسته سالاری نیست بنابراین این موضوع با موازین شایسته سالاری که در اسناد بالادستی به آن اشاره شده است و در سخنان رئیس جمهور آمده را در تارک این دولت نخواهیم دید .

,

ترکیب کابینه دولت دوازدهم شایستگی لازم را ندارد

, ترکیب کابینه دولت دوازدهم شایستگی لازم را ندارد , ترکیب کابینه دولت دوازدهم شایستگی لازم را ندارد ,

شیخی در رابطه با مجموعه ترکیب کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد : این افراد شایستگی لازم را ندارند و همانند دولت یازدهم ما جز تناقض و متضادگویی از جانب دولتمردان چیز دیگر ندیده ایم همانطور که در حوزه غذا از امنیت غذایی سخن می گویند اما هیچ صیانتی از امنیت غذایی صورت نمی گیرد و هم چنان مردم از محصولات کشاورزی آلوده طبیعی می خورند که آغشته به انواع سموم ، آفت کش ها و کودهای شیمیایی است که بیش از حد استفاده می کنند و یا با ورود محصولات تراریخته و دستکاری ژنتیک مردم را دچار بیماری های عجیبی می کنند.

,

رئیس سازمان محیط زیست دولت دوازدهم طرفدار آلوده سازی کشور به محصولات تراریخته است

, رئیس سازمان محیط زیست دولت دوازدهم طرفدار آلوده سازی کشور به محصولات تراریخته است, رئیس سازمان محیط زیست دولت دوازدهم طرفدار آلوده سازی کشور به محصولات تراریخته است,

وی ابراز داشت : متاسفانه در این کابینه شخصی به عنوان رئیس سازمان محیط زیست انتخاب می کنند که کاملا طرفدار آلوده سازی کشور به محصولات دستکاری شده ژنتیکی است و به نوعی ارمغان صهیونیست ها برای نسل کشی شیعه و سنی می باشد و توطئه صهیونیست هاست که این را به کشورهای مسلمان صادر می کنند .

, شخصی ,

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت : تولید ، مصرف و صادرات این محصولات در بیش از ۳۰ کشور معروف و پیشرفته دنیا ممنوع است و حتی کشور عربستان هم واردات روغن تراریخته  به  کشور خود را ممنوع کرده است اما در کشور ما روغن تراریخته تولید می کنند .

,

شیخی در رابطه با رفتار تناقض گویانه برخی مسئولین  توضیح داد : مسئولین خود اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهند ولی خود عامل تقلیل تعرفه های واردات بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا به کشور بوده اند و یا  قرارداد ترکمنچای با ترکیه منعقد می کنند ؛ در حوزه سیاست نیز گاف های زیادی داده اند که نمونه در تاریخ ندارد همانند برجام ، سند۲۰۳۰و موافقت fatf .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: قراردادهای نفتی که با خارجی ها منعقد می شود نیز به نوعی  بلایی است که آمریکایی ها با این تیپ قراردادها در حوزه نفتی بر سر ما آورده اند ولی مسئولین ما در عوض با توتال که نماینده فاسدان غرب در کشور است قرارداد می بندند .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه