اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛

افزایش 112 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال در ملایر

افزایش 112 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: از ابتدای سال کشفیات حوزه مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان ملایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 112 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ شعبان ترک نیا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی ملایر از ابتدای سال 96 اظهار داشت: با اجرای طرح های پیشگیری و برخورد با مزاحمین نوامیس  توقیف دستگاه های موتور سیکلت 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی به افزایش 9 درصدی اخطاریه پلیس به رانندگان در مدت یاد شده خبر داد و گفت: در همین راستا اعمال قانون رانندگان متخلف از ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالای قاچاق در سال جاری 90 میلیارد ریال کالای قاچاق در ملایر کشف شده که 5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

,

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه مقابله با سرقت نیروی انتظامی ملایر بیان کرد: کشف 30 فقره سرقت کابل و سیم،  6 خودرو مسرقه و130 فقره انواع سرقت و دستگیری 4 نفر سارق مغاره، یک سارق مغازه و 3 سارق خودرو از ابتدای سال از مهمترین اقدامات این قرارگاه است.

,

ترک نیا از اجرای طرح های مختلف و همه روزه توسط نیروی انتظامی خبر داد  و گفت: در یکی از این طرح های روزانه 9 سارق، 6 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، 5 سارق منزل و دو مال خر دستگیر شدند.

,

وی افزود: کشف 392 گرم تریاک، 24 گرم هروئین، 15 گرم شیشه، 96 عدد پایپ، یک دستگاه موتور سیکلت، 105 احشام غیر مجاز، 30 تخته پتو و 3 هزار نخ سیگار از کشفیات این طرح بوده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از ابتدای سال 69 کیلو و 735 گرم تریاک، 4 کیلو و 374 گرم هروئین، 540 گرم شیشه و 111 کیلو و 984 گرم سایر انواع مواد مخدر و گراس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 112 درصد افزایش کشفیات داشته ایم و در همین راستا 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 673 نفر دستگیر شده اند.

,

وی به اقدامات ترافیکی در ملایر اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی پلیس بحث روان بودن ترافیک در شهر است که در همین راستا تلفات فوتی ناشی از تصادفات شهری 67 درصد کاهش داشته است.

,

ترک نیا برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 158 جلسه آموزش همگانی برای 8 هزار و 838 نفر برگزار شده است.

,

وی از افزایش 100 درصدی طرح های پیشگیرانه حجمی، موضوعی، منطقه ای و نقطه ای خبر داد و گفت: از ابتدای سال از 873 پرونده رجوع داده شده به مشاورین کلانتری 776 پرونده منجر به سازش اجتماعی شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه