اخبار داغ

مقابل شرکت نفت و استانداری سمنان صورت گرفت؛

تجمع مینی بوس داران در اعتراض به کاهش سهمیه گازوئیل

تجمع مینی بوس داران در اعتراض به کاهش سهمیه گازوئیل
جمع کثیری از مینی بوس داران سمنان در مقابل استانداری و شرکت نفت به علت کم شدن میزان سهمیه سوخت تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، تامین سوخت برای مینی بوس داران سمنان به مشکل جدی تبدیل شده به طوریکه مدتی است بعضی رانندگان مینی بوسها از کمبود گازوئیل در این شهرستان گلایه مندند و اعتراضات خود را با مراجعه به استانداری، شرکت نفت منعکس کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امروز تعدادی کثیری از مینی بوس داران نیز در مقابل شرکت نفت تجمع اعتراضی کردند که به علت بومی نبودن مدیر مربوطه و حضور نداشتنش در شرکت و پاسخگو نبودن مسئولان، این تجمع اعتراضی به مقابل استانداری کشانده شد.

,

یکی از مینی بوس داران به نمایندگی از معترضین  گفت: روال سوخت رسانی به مینی بوس ماهانه حدود 1000 لیتر گازوئیل بوده است که این میزان به ماهانه 200 لیتر کاهش یافته است.

,

این راننده معترض با بیان اینکه مینی بوس های سمنان اتحادیه دارند و زیر نظر این اتحادیه کار می کنند، افزود: در روزهای اخیر مینی بوس ها را به زیر نظر شهرداری برده اند و شهرداری می گوید از این به بعد باید زیر نظر تاکس رانی فعالیت کنید.

,

وی در ادامه اظهار کرد: اصلا مینی بوس چه ربطی با تاکسی رانی دارد که مینی بوس داران بخواهند زیر نظر آن کار کنند ما خودمان زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنیم.

,

این راننده مینی بوس ادامه داد: شهرداری به مینی بوس داران گفته 120 هزار تومان پول به همراه 15 میلیون سفته بیاورید تا زیر نظر تاکسی رانی فعالیت خود را ادامه دهید که علت دریافت این مقدار هزینه و سفته مشخص نیست.

,

وی با اشاره به اینکه اتوبوس دا ران و کامیونداران مشکل کاهش سوخت نیز داشته اند، بیان کرد: اتوبوس رانی زیر نظر شهرداری است و مشکل سوخت آنها حل شده است و کامیونداران خودشان پیگیر مشکلشان بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه