اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد خبر داد

اختصاص اعتبار 750 میلیون تومانی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در یزد

اختصاص اعتبار 750 میلیون تومانی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در یزد
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد گفت: در سال گذشته تسهیلاتی بالغ بر 750 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی و تبدیلی در شهر یزد تخصیص یافت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، گفت: در سال گذشته تعداد  63 نفر از واجدان شرایط دریافت تسهیلات طرح اقتصاد مقاومتی درسطح شهر یزد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که 47 نفر از  آنها موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ششصد میلیون تومان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد آوا,

جواد دهقانی با بیان اینکه توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی است، افزود:  به همین منظور در سال گذشته تسهیلاتی بالغ بر 750 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع دستی و تبدیلی در شهر یزد تخصیص یافت .

, .,

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ مشاوره در خصوص طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه کاشت، داشت و برداشت محصولات و جایگزینی و تغییر الگوی آبیاری در سال گذشته به متقاضیان ارائه شده و امسال هم تاکنون ۲۰ مشاوره دراین حوزه‌ها توسط بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد به علاقه مندان داده شده است.

,

دهقانی ادامه داد: چندین مشاوره در خصوص تب کریمه کنگو و آنفلوانزای مرغی نیز به دامداران منطقه روستایی ارائه شده است.

, .,

وی با بیان اینکه چهارخانه محرومان در سال گذشته نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد تعمیر و بازسازی شده است، افزود: ساخت خانه عالم شهرستان خاتم با حضور پایوران ناحیه ثارالله یزد در اردوی جهادی سه روزه انجام گرفت و همچنین سرویس بهداشتی و آبدارخانه برای مسجد این شهر ساخته شد.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستایی شهر یزد خبرداد و گفت: اعزام سه گروه جهادی به روستاها برای انجام فعالیت‌های عمرانی و همچنین اعزام ۹ گروه خواهر به مناطق مختلف برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، مشاوره و آموزش از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی ثارالله یزد در سال گذشته بوده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه