اخبار داغ

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا:

۸۰ درصد مدیران در دولت های مختلف حتی در روخوانی قرآن مشکل دارند/موسسات قرآنی به علت عدم حمایت مالی تعطیل شدند

۸۰ درصد مدیران در دولت های مختلف حتی در روخوانی قرآن مشکل دارند/موسسات قرآنی به علت عدم حمایت مالی تعطیل شدند
نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا با بیان اینکه متاسفانه از مقطع ابتدایی تا دکترا برخی در درست خواندن قرآن مشکل دارند، گفت: ۸۰ درصد مدیران حتی در روخوانی عادی قرآن مشکل دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ستار هدایت خواه در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زندگی، نفس کشیدن ما همه به برکت قرآن است، افزود: قرآن مبنای قانون اساسی بوده و بهترین هدایت گر بشریت است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه قرآن در زندگی اجتماعی و فردی ما مهجور مانده است، اظهار کرد: نباید جایگاه قرآن اینگونه باشد و این امر به خاطر این است که اهتمام در این عرصه وجود ندارد.

,

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در آموزش و پرورش کتاب قرآن آموزش داده می شود، تاکید کرد: بسیاری از افراد از مقاطع ابتدایی تا دکترای هنوز در درست خواندن قرآن مشکل دارند.

,

هدایت خواه با بیان اینکه 80 درصد مدیران دولتی در روخوانی قرآن مشکل دارند، تصریح کرد: تنها 20 درصد از مدیران دولتی در دولت های مختلف می توانند روخوانی قرآن داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته مصوب شده بود که سالانه بیش از 150 میلیارد تومان به حوزه قرآن اختصاص یابد، گفت: الان دیگر نمی دانم این موضوع محقق شده یا نه اما اگر این محقق می شود شاهد توسعه و ترویج خانه های قرآنی بودیم.

,

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس کاهش تصدی گری در ترویج فرهنگ قرآنی را از دیگر راه کارها عنوان کرد و یادآور شد: اگر ترویج فرهنگ قرآنی را با مشارکت مردم پیش ببریم موفق تر خواهیم شد.

,

وی اضافه کرد: موسسات قرآنی فعالی در استان ها کار می کردند که الان تعطیل شده اند.

,

هدایت خواه با بیان اینکه کارهای انجام شده در حوزه قرآنی نباید مقطعی باشد، اظهار کرد: مطمئن باشید کار مقطعی تاثیر مقطعی نیز  دارد پس لازم است که کارها باید ادامه دار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه