اخبار داغ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان:

مجلس در انتظار آزمونی بزرگ/اعتماد به وزیران پیشنهادی بدون سیاست زدگی باشد

مجلس در انتظار آزمونی بزرگ/اعتماد به وزیران پیشنهادی بدون سیاست زدگی باشد
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: آزمونی بزرگ درانتظارمجلس شورای اسلامی است، که رای اعتمادی بدون سیاست زدگی و سیاست بازی جناحی را روانه کابینه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر با اشاره به معرفی کابینه جدید دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:امروزکه دراین بهبوهه رفت و آمد ها برای انتخاب کابینه ی دولت دوازدهم قرارداریم آزمونی بزرگ درانتظارمجلس شورای اسلامی است، که رای اعتمادی بدون سیاست زدگی و سیاست بازی جناحی را روانه کابینه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر ,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در ادامه بیان داشت: نسبت به این کابینه ی پیش رو باید و نباید هایی انگاشته شود که این باید و نباید ها را می توان پرده ای از نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم دانست که آقای رئیس جمهور بعد از چهارسال مواجهه با این موارد باید در انتخاب های خود در کابینه جدید این مسائل را مدنظر داشته باشد.

,

وی افزود:از اولین باید های مجلس در رای اعتماد وبرگزیدن‌ افراد کابینه مبحث مهم وپرارزش ولایت مداری است ،ولایت مداری که در تجربه ی انقلاب اسلامی ، مخصوصا دفاع مقدس نشان داده است راهشگای بسیاری از بحران ها و مسائل بوده وهست وازبسیاری ازمسائل رودرو ومطرحه ازسوی کشورهای بین الملل راهگشاوحل کننده خواهدبود.

,

بهروز تصریح کرد:حضرت آقا در بیاناتی ملاک هایی برای انقلابی گری را فرمودند که قطع الیقین باید جز ملزومات رای اعتمادبه کابینه ی دوازدهم باشد که بتواند بامردم ارتباط خوبی برقرارکرده ونسبت به نیازهای آنان دغدغه مند باشد نه ازنگاه بالادستی به امورومردم توجه داشته باشد وبابی لطفی وبی توجهی بامردم ارتباط برقرارکند مانند افرادی درکابینه یازدهم چه بی احترامی هایی که صورت میپذیرفت .

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: از نباید های لازم، عدم وزیر نمادین در کابینه است یعنی طوری نباشد که وزرات خانه ای به اصطلاح فلان نفر مدیریتش را برعهده دارد اما سیاست ها و برنامه های دیگری بر وزرات خانه حاکم باشد که چنین چیزی شایسته نمی باشد.

,

وی افزود:در انتخاب ها، بدون شک تخصص از ارکان اصلی آن انتخاب می باشد در کابینه ی دوازدهم نیز باید مسیری ایجاد شود که در کنار شرایط دیگر برای احراز مسئولیت تخصص نیز موثر واقع گردد که چنین چیزی در دولت یازدهم در وزرات خانه هایی، به اذعان خود وزرا ترتیب اثر داده نشده بود که این حرکات می تواند خسارات جبران ناپذیری بر جای گذارد.

,

ناصر بهروز بیان داشت: نگاهی که نسبت به انتخاب نهایی مجلس به وزاری کابینه میرود انتظار این است که در دولت یازدهم چیزی که نمایان بود، کانون دغدغه مندی دولت سمت توسعه گرایی و داستان هایش تمرکز داشت که این توسعه گرایی مد نظر، بدون شک باعث شروع زاویه با آرمان ها می گردد.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان درپایان تصریح کرد:توقعی که میرود گرچه چارچوب فکری را تغییر دادن سخت است اما اگر کابینه ی دوازدهم و ماجرایش از جمله، کار و برنامه ریزی و سیاست گذاری و… به سمت ملموس تر شدن با آرمان ها برود، مسیر تعالی انقلاب اسلامی هموارتر می گردد.

,

انتهای پیام/

, , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه