اخبار داغ

دیدار فرمانده سپاه و مدیر کمیته امداد خمینی رامیان با صبای ۷ ساله+ تصاویر

دیدار فرمانده سپاه و مدیر کمیته امداد خمینی رامیان با صبای ۷ ساله+ تصاویر
صبای ۷ ساله اهل روستای توران فارس شهرستان رامیان از ۴ سالگی با کپسول اکسیژن همدم و همنشینش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، بعد از درج مطلبی در کانال های تلگرامی واحد خیریه توران فارس و گل رامیان برای مشکلات بیماری صبای 7 ساله، خیرین از جای جای نقاط کشورمان کمر همت بسته و به یاری صبا شتافنمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان,

صبا حیدری از 4 سالگی بر اثر تب شدید، دچار بیماری شدید ریه می شود و ریه های خودش را از دست می دهد و مدت چهار سال است با کپسول و ماسک اکسیژن همدم و همنشین شده است.

,

خانم غفاری مسئول واحد خیریه روستای توران فارس می گوید: حدود یک ماه گذشته از طریق یکی از اهالی روستا متوجه مشکل این خانواده شدیم ولی فکر نمی کردیم وضعیت صبا تا این اندازه اورژانسی باشد.

,

وی ادامه می دهد: خانواده صبا با مشکلات مالی مواجه هستند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، حتی مسکن برای زندگی آنها فراهم نیست و از ضروری ترین لوازم بی بهره اند.

,

غفاری می گوید: دستگاه اکسیژن صبا خراب شده بود ونیاز به تعمیر داشت ولی به دلیل عدم تامین هزینه های مالی قادر به تعمیر دستگاه نبودند که با کمک درج این خبر در کانالهای تلگرامی خیریه همدلی  و گل رامیان کمکهای مالی جمع آوری و دستگاه  تعمیر شد.

, .,

مسئول واحد خیریه توران فارس می گوید: پیش از تعمیر دستگاه با کمک سفیران مهربانی دو کپسول اکسیژن به امانت در اختیار خانواده صبا گذاشته شد تا تعمیر دستگاه اکسیژن ساز صبا با مشکلی مواجه نشود.

,

مادر صبا به خبرنگار ما می گوید: از سال 94 به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه ها، صبا را برای معاینه چشم و ریه هایش به دکتر نبردیم.

,

وی ادامه می دهد: صبا در نوبت پیوند ریه و قرنیه قرار دارد ولی به علت ضعف جسمانی و تا سن 9 سالگی عملی انجام نمی شود و برای پیوند قرنیه ابتدا باید ریه هایش عمل شود و امیدواریم تا آنزمان مشکلات مالی رفع شده باشد و بدون دغدغه ای عمل انجام شود.

,

بر اساس این گزارش، صبح امروز زمانی فرمانده سپاه به همراه افرا مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رامیان با این خانواده دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک مشکلاتشان را مشاهده کردند.

,

دهیاری و نایب رئیس شورای توران فارس هم در این نشست حضور پیدا کردند و تصمیم گرفته شد با همکاری دهیاری و شورای این روستا و گروههای جهادی بسیج شهرستان رامیان سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده و علی الخصوص برای رفاه حال صبا ساخته شود.

,

همچنین با پیگیری فرمانده سپاه و خیرین و کمیته امداد، تامین درمان اولیه برای چشم صبا و هزینه های شارژ کپسول انجام شود.

,

sabaa1

, sabaa1,

sabaa2

, sabaa2,

sabaa3

, sabaa3,

sabaa4

, sabaa4,

sabaa5

, sabaa5,

sabaa6

, sabaa6,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه