اخبار داغ

ابراز ارادت علماءاهل سنت به مقام معظم رهبری؛

مولوی عبد الحمید: رهبر شیعه و سنی در کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است/ مولوی عارفی: مقام معظم رهبری امام المستضعفین و مورد تائید شیعه و سنیست

مولوی عبد الحمید: رهبر شیعه و سنی در کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است/ مولوی عارفی: مقام معظم رهبری امام المستضعفین و مورد تائید شیعه و سنیست
جامعه اهل‌سنت به رهبر معظم انقلاب ارادت داشته و از دستورات ایشان اطاعت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ مسئله رهبری جامعه اسلامی یکی از مهمترین مسائل عقیدتی و سیاسیست که مورد توجه بسیاری از علماء در فقه و کلام اسلامی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز, سنت نیوز,

ظاهر امر بر اینست که هرگاه امت اسلامی با رهبری آگاه و زمانشناس بیعت نموده است آن دوران جز بهترین ادوار تاریخ اسلامی شده است.

,

انقلاب اسلامی ایران نیز به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، به یکی از بهترین دوران های شکوفائی دین و اقتدار ایرانی رسیده است که مورد تائید تمامی ایرانیان بصیر می باشد.

,

مولوی عبد الرحمن عارفی امام جمعه اهل سنت نگور در این خصوص ابراز داشت: ایران اسلامی کشوری مقتدر تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبریست.

,

وی افزود: رهبری جمهوری اسلامی ایران فردی شجاع، دین شناس،آگاه به مسائل روز و بهترین شخص برای تصدی امر رهبری برای کشور و مستضعفین عالم می باشد بدین جهت تقریبا هیچ مستضعفی در عالم نیست مگر نسبت به ایشان علاقه داشته باشد.

, ،,

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان نیز در خطبه های نماز جمعه اهل سنت بیست مرداد سال جاری با اشاره به لزوم تبعیت شیعه و سنی از رهبری معظم انقلاب ابراز داشت: رهبر شیعه و سنی در کشور مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و اهل‌سنت داعیه جداگانه‌ای ندارند.

,

وی در ادامه با ابراز ارادت به رهبری انقلاب اظهار داشت: جامعه اهل‌سنت به رهبر معظم انقلاب ارادت داشته و از دستورات ایشان اطاعت می‌کند.

,

 

,

 

,

انتهای خبر /

, انتهای خبر /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه