اخبار داغ

عملکرد فرماندار تفت زیر ذره بین حساس تفتی ها؛

مدیریت بخش گاریزات پاشنه آشیل فرمانداری تفت

مدیریت بخش گاریزات پاشنه آشیل فرمانداری تفت
شنیده ها حکایت از تغییرات در بخش گاریزات و کهدوئیه دارد و بخشدار این منطقه قراراست به فرمانداری یزد برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح تفت، حدود سه سال پیش بود که با ورود محمود زارع رشکوئیه به عنوان فرماندار تفت در این شهرستان، بخش گاریزات و کهدوئیه به عنوان اولین بخش در استان و شهرستان تفت دستخوش تغییرات قرار گرفت و بخشدار جدیدی سکان مدیریت این بخش را در دست گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

از آنجا که بخشدار جدید گاریزات بومی و ساکن تفت نبود و با مناطق روستایی تفت آشنایی نداشت آنگونه که باید و شاید نتوانست این بخش روستایی را  مدیریت کند و اگر ورود و تدبیر فرماندار تفت در این بخش نبود تاکنون مشکلات زیادی برای این منطقه ایجاد شده بود.

,

هر چند فرماندار تفت از بدو حضور در شهرستان تفت تا حدودی توانست تحولی در شهرستان تفت بویژه در مناطق روستایی ایجاد کند و روحی دوباره در تن بی رمق شهرستان تفت بدمد اما نقطه ضعف هایی هم در عملکرد او وجود دارد که باید در ادامه راه چند ساله ای که در پیش دارد آن ها را شناسایی و برطرف کند.

,

یکی از نقاط ضعف مهم مدیریت «زارع رشکوئیه»، بخش گاریزات و کهدوئیه است؛ این بخش اولین منطقه ای بود که فرماندار تفت در بدو ورود خود آن را دستخوش تغییرات قرارداد و با انتخاب بخشداری غیر بومی و حتی غیر ساکن در تفت، مدیریت بخش را به دست کسی سپرد که مدت زمان حضور وی در شهرستان تفت آن هم به عنوان کارمند فرمانداری به سه ماه نمی رسید و همراه با خودِ فرماندار به تفت آمده بود.

,

آنطور که پیش بینی می شد، بخش گاریزات و کهدوئیه نظم مدیریتی خود را از دست داد و همین امر باعث شد تا فرماندار تفت شخصاً در بررسی و پیگیری مشکلات این بخش ورود و خلآ های موجود را پر کند که حقیقتا اگر تدابیر فرماندار در این بخش نبود، امروز مردم شاهد اتفاقات ناخوشایندی در این منطقه بودند.

,

اما شنیده ها حکایت از تغییرات در بخش گاریزات و کهدوئیه دارد و گویا بخشدار این منطقه قراراست به  فرمانداری یزد برود و مهم تر اینکه فرماندار تفت دو گزینه را برای جایگزینی وی در نظر دارد که یکی از آن ها جوانی تفتی و ساکن شهرستان است و گزینه دیگر فردی غیر بومی و غیر ساکن در شهرستان تفت است.

,

حال باید دید فرماندار تفت با انتخاب فردی بومی و توانمند به عنوان بخشدار بخش گاریزات وکهدوئیه، نقطه ضعف خود را جبران می کند و مدیریت خود در چند سال آینده را بهتر انجام می دهد یا خیر؟

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه