اخبار داغ

در گفتگو با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اعلام شد:

کمترین رشد در میزان شهریه مدارس خراسان شمالی برای سال تحصیلی جدید

کمترین رشد در میزان شهریه مدارس خراسان شمالی برای سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی بابیان اینکه نرخ مدارس بایستی در شورای آموزش‌وپرورش استان به تصویب برسد گفت: برای سال تحصیلی جدید رشدی در شهریه مدارس در نظر گرفته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ مدیرکل آموزش پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه نرخ شهریه مدارس می‌بایست به تصویب شورای آموزش‌وپرورش استان برسد گفت: جلسه مصوب کردیم که بدون در نظر گرفتن هیچ رشدی نسبت به سنوات قبل این مبالغ دریافت شود. در مدارس هیئت‌امنایی و مدارس غیرانتفاعی، خراسان شمالی ازجمله استان‌هایی است که رشدی برای نرخ‌های شهریه مدارس نسبت به سال قبل در نظر نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

برات علی حاتمی بابیان اینکه نرخ شهریه مدارس طبق دستورالعمل وزارت خانه در شورای نظارت تصویب می‌شود گفت: در این شورای نظارت طبق قانون مصوب مجلس مجموعه از همکاران و نمایندگان مدارس غیرانتفاعی و یکی از نمایندگان مجلس حضور دارند و نرخ‌ها بعد از تصویب به اطلاع همه مدارس خواهند رسید. استان خراسان شمالی درمجموع استان‌های کشور جزو کمترین رشدهایی بوده است که در نظر گرفته‌شده است.

,

وی در ادامه افزود: لازم است که در جریان باشید در شهرستان‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف، این نرخ‌ها با همدیگر فرق می‌کند. مدارس هم موظف هستند که نرخ اعلام‌شده مدرسه خودشان را به اطلاع همکاران برسانند و این نرخ را در محل مدرسه نصب‌کرده تا اولیا محترم با اعتماد و راحتی بهتری این مبالغ را پرداخت کنند.

,

حاتمی در ادامه اظهار داشت: در پروژه مهر کمیته‌ای به نام نظارت و بازرسی فعال است که با برنامه‌ریزی منظم از همه شهرستان‌ها بازدید می‌کنند، اگر اولیا هم گزارشی داشته باشند این گزارش‌ها را موردبررسی قرار داده و دقیقاً رصد می‌کنند که موجبات نارضایتی مردم و اولیا دانش آموزان فراهم نشود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سایت وزارت خانه جایگاهی برای پیگیری شکایات مردم در نظر گرفته‌شده که افراد می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و شکایات خود را ثبت کنند، ما موظف هستیم که به این شکایات پاسخگو باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه