اخبار داغ

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلبهار:

آتش‌سوزی گسترده در کارگاه تولید سقف کاذب گلبهار محار شد

آتش‌سوزی گسترده در کارگاه تولید سقف کاذب گلبهار محار شد
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلبهار از اطفا آتش‌سوزی کارگاه تولید و نگهداری سقف‌های کاذب در گلبهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آتشیار سوم، مسعود روضه‌خوان در گفتگو با ندای چناران اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۳ امروز حریقی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گلبهار مبنی بر آتش‌سوزی در بلوار مهرگان محله مرمر بتن، کارگاه تولید و نگهداری سقف‌های کاذب (ساندویچ پنل) اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلبهار ادامه داد: آتش از بخش انبار این کارگاه تولیدی که با شیوه نامناسب و غیراستاندارد ایجاد شده بود، آغاز و ازآنجا به قسمت سازه فلزی مجاور سوله سرایت کرده است.

,

وی در خصوص شدت حریق بیان داشت: دود ناشی از این آتش‌سوزی به حدی بود که از مشهد و چناران رؤیت شده است.

,

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی گلبهار توسط سه خودروی اعزامی در مدت ۴ دقیقه به محل رسیده و همزمان یک خودرو از آتش‌نشانی از چناران و ۳ خودرو نیز از آتش‌نشانی مشهد جهت پشتیبانی درخواست کمک شده که خوشبختانه قبل از رسیدن این نیروهای پشتیبان، عوامل آتش‌نشانی گلبهار، حریق مهار و اطفا کردند.

,

روضه‌خوان خاطرنشان کرد: عوامل، نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام و نکات ایمنی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی به مالک تذکر داده شده است

,

وی در خصوص علت آتش‌سوزی نیز بیان داشت: علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است و میزان دقیق خسارات هنوز برآورد نشده است.

,

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گلبهار عنوان داشت: این مواد (ساندویچ پنل) به‌شدت قابل اشتعال است و گاز هیدروژن سیانید که بسیار سمی است از سوختن آن تولید می‌شود لذا این عملیات خطر جدی هم برای افرادی که در محل حضور دارند و هم برای آتش‌نشانانی که وارد صحنه می‌شوند، متصور بود.

,

وی بابیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، گفت: در این عملیات یکی از نیروهای آتش‌نشانی به علت دودگرفتگی دچار مسمومیت شد که توسط عوامل اورژانس سرپایی مداوا شد.

,

گفته می‌شود علت حادثه جرقه‌زنی و شعله زنی در بخشی که سقف‌های کاذب انبارداری می‌شدند، بوده که عامل آن می‌تواند اتصال برق و یا حتی روشن کردن یک سیگار بوده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه