اخبار داغ

اعتراض کسبه راور به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان

اعتراض کسبه راور به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان
صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.,

این اعتراض تا جایی پیش رفت که کسبه و بازاریان با معاون فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به گفتگو نشستند و از مشکلات خود گفتند.

,

در این رابطه یکی از کسبه می گفت: وضع اقتصادی مملک و بخصوص جامعه راور که از بیکاری رنج می برند، خراب است و پول در بازار نیست و چک های زیادی از مردم راور در دست بازاریان مانده که ضرر و زیان زیادی را به بازاریان متحمل شده است و مسئولان شهرستان با برپایی نمایشگاهی که غیره بومی ها غرفه دار آن هستند و تمام خرید و فروش ها به صورت نقد است بزرگترین ظلم را به بازاری راوری می کنند.

,

یکی دیگر از کسبه اظهار کرد: کالاهای نمایشگاهی بی کیفیت و ته مانده انبارها هستند که همیشه مصرف کنندگان و بویژه قشر ضعیف را متضرر می کنند و از همه بدتر اینکه اجناس فروخته شده توسط غیربومی ها قابل رهگیری نیستند و سوء استفاده غرفه داران غیر بومی را به دنبال دارد.

,

کسبه ای دیگر گفت: مسئولین می خواهند با این نمایشگاه باعث شادی و نشاط مردم شوند، شادی و نشاط مردم را از راه دیگری تامین کنید نه اینکه مسبب متضرر شدن کسبه شوید، مردم نشاط موقت نمی خواهند.

,

یکی دیگر از بازاریان ابراز کرد: ما دلمان خوش است که نزدیک بازگشایی مدارس، فروش داشته باشیم و مشکلات چندین ماه کسادی بازار و نسیه فروشی های خود را جبران کنیم که با برپایی این نمایشگاه ها مسئولان ما را ناامید میکنند.

,

کسبه ای دیگر با بیان اینکه همیشه غیربومی ها نمایشگاه های راور را در اختیار می گیرند، گفت: این یعنی تاراج سرمایه یک شهرستان و فلج کردن اقتصاد راور که مسبب رکود در بازار راور است.

,

این اعتراضات کسبه راور با پاسخ هایی از سوی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار راور همراه بود که در خبری جداگانه در سایت کاروانسرا قرار خواهد گرفت.

,

, , , ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه