اخبار داغ

کوچکی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

وزارت آموزش و پرورش با حضور بطحایی شاهد کمترین اشتباهات خواهد بود

وزارت آموزش و پرورش با حضور بطحایی شاهد کمترین اشتباهات خواهد بود
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه با حضور بطحایی در راس این وزارتخانه شاهد کمترین اشتباهات خواهیم بود،‌ گفت: برنامه ارائه شده از سوی وی نشان‌دهنده احاطه وزیر پیشنهادی به برنامه ششم و قوانین بالادستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز و در جلسه علنی نوبت دوم پارلمان در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موافقان بطحایی در حقیقت در مقام موافقت با وی صحبت کردند، بابت معرفی وی به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش از رئیس‌جمهور تشکر کرد و خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش حسا‌س‌ترین وزارتخانه کشور است و کوچکترین اشتباه در آن خسارت‌بار است چرا که با سرنوشت 17 میلیون دانش‌آموز سر کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه سابقه همه وزرای آموزش و پرورش پس از انقلاب را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که تنها وزیری که همه عمر خود را در وزارتخانه آموزش و پرورش گذرانده، بطحایی است، بیان داشت: با حضور ایشان در راس این وزارتخانه کمترین اشتباهات را خواهیم داشت و یا اینکه اصلا اشتباه نخواهیم داشت.

,

کوچکی‌نژاد برنامه بطحایی را بسیار جامع خواند و با تصریح بر اینکه او در این برنامه احاطه خود به برنامه ششم و قوانین بالادستی کشور را نشان داده است، ادامه داد: کسی نیست که امروز از مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش و معلمان ابتدایی خبر نداشته باشد و بیش از همه، وزیر پیشنهادی از این مشکلات خبر دارد. چرا که ایشان از ابتدای انقلاب معلم پرورشی بوده و با مشکلات این حوزه آشنایی دارد و راهکارهای بسیار جامعی برای حل مشکلات آموزش و پرورش در کشور دارد.

,

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شبهاتی در مورد دخالت بطحایی در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت:‌من خود رئیس هیأت تحقیق و تفحص از این صندوق هستم؛ کل گزارش این هیأت آماده است و پس از رای اعتماد به وزرا آن را اعلام می‌کنیم اما هیچ اثری از دخالت آقای بطحایی در تخلف صندوق نیست. 

,

نماینده مردم رشت در مجلس،‌گفت: یکی از کسانی که همواره برای رفاه فرهنگیان کوشیده است، آقای بطحایی است و همواره احترام اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس را نگه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه