اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خبر داد

افتتاح 64 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت/ کارمندان نمونه تجلیل می شوند

افتتاح 64 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت/ کارمندان نمونه تجلیل می شوند
فرماندار پارس آباد مغان از افتتاح 64 پروژه مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی امروز در جلسه شورای اداری پارس آباد از افتتاح 64 پروژه اقتصادی و عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرحها همزمان با هفته دولت در حوزه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد که نسبت به سه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

صمدی مهم ترین پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت از سوی ادارات را، فرودگاه، امور آب مغان، بنیاد مسکن، شبکه بهداشت و درمان، بانک کشاورزی، راه و شهرسازی، اداره برق، آب و فاضلاب شهری، کمیته امداد، بهزیستی، کانون پرورشی فکری، شرکت نفت، شیلات، شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد.

,

فرماندار پارس آباد همچنین از گشایش مجدد فرودگاه پارس آباد مغان خبر داد و گفت: فرودگاه پارس آباد مشکلی برای از سرگیری پروازها و خدمات دهی به شرکت های هواپیمایی و مسافران ندارد و در این راستا با برخی ایرلاین های داخلی از جمله آسمان که مدیرعامل آن اردبیلی بوده مذاکرات و رایزنی هایی صورت گرفته است.

,

وی از اتمام عملیات بیمارستان 160 تخت خوابی این شهرستان خبر داد و افزود: برای شروع فعالیت و افتتاح بیمارستان 160 تخت خوابی پارس آباد بالغ بر 400 نفر پرسنل و کادر پزشکی و درمانی نیاز است و به غیر از این مانعی بر سر راه افتتاح این بیمارستان وجود ندارد.

,

 صمدی همچنین، طرح ها و پروژه های عمرانی از محل اعتبارات تملک داریی های سرمایه ای سهم شهرستان پارس آباد در سال 96 را 272 پروژه با اعتبار 40 میلیارد تومان عنوان کرد.

,

رئیس شورای تامین پارس آباد در ادامه از اختلاف دستگاههای دولتی شهرستان و اینکه اداره ای از اداره دیگر حق شکایت به دادگستری را ندارد، گفت: طبق قانون مرجع حل اختلاف و رسیدگی به شکایت ادارات دولتی در استان، استاندار و در شهرستان فرماندار می باشد که ضرورت دارد مسوولان ادارات در کنار اینکه با هم همدل و هماهنگ باشند بایستی از جزیره ای عمل کردن خودداری کنند.

,

در این جلسه کاظم پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت پارس، بشیری مدیر شبکه بهداشت و درمان، سرباززاده رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)، احبابی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آقایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مجردی به عنوان رئیس صندوق کارآفرینی امید این شهرستان معرفی شدند.

,

 

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

////

, ////,

///

, ///,

//

, //,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه