اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس آباد:

سکوت مسوولان در برابر جانفشانی های شهدای مدافع حرم خیانت است

سکوت مسوولان در برابر جانفشانی های شهدای مدافع حرم خیانت است
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سکوت مسوولان در برابر رشادت ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم خیانت به خون پاک این عزیزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با گرامی داشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی که اخیرا در سوریه به شهادت رسید اهل شهر نجف آباد اصفهان بود که شهادت او مایه آبرو و عزت کشور ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

صمدی بر ضرورت روشنگری و تبیین ارزش کار مدافعان حرم از سوی مسوولان در جلسات و محافل مردمی تاکید کرد و افزود: در حالی امثال شهید حججی ها آسایش و آرامش خانواده و بچه دو ماه اش را گذاشته و هزاران کیلومتر در آنسوی مرزهای کشور از جان و مال خود گذشته و از حرم و حریم اهل بیت(ع) محافظت  می کنند، که در مقابل عده ای کج فهم، مسافت نسبتاً طولانی حرم حضرت زینب(س) تا محل شهادت مدافعان حرم را بهانه‌ای قرار داده و دفاع آنان از حرم و حریم اهل بیت(ع) را زیر سؤال ببرند.

,

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه سکوت مسوولان در رابطه با رشادتهای مدافعان حرم خیانت است، تصریح کرد: اگر حضور رزمندگان ما در سوریه نبود امروز آتش این جنگ ها به سمت مرزها و داخل کشور ایران کشیده می شد.

,

صمدی همچنین از عدم فضاسازی سطح شهر به یک بنر شهید محسن حججی گلایه کرد و گفت: لازم بود در این میان نهادها و مسوولین ادارات در فضاسازی بنر این شهید مدافع حرم پیش قدم شده تا مردم نیز از این کار مسوولان الگوبرداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه