اخبار داغ

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان خبر داد:

برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی تشریفات در شمال استان اصفهان

برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی تشریفات در شمال استان اصفهان
مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با مبانی و اصول تشریفات در کاشان با حضور مسئول تشریفات نمایندگی دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحدسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ حجت الله ناصحی پور از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با مبانی و اصول تشریفات در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه سال جاری در شهرستان کاشان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی در توسعه گردشگری، آشنایی با مبانی و اصول تشریفات را یکی از پیش‌نیازهای اساسی برابر فعالیت حرفه‌ای در زمینه گردشگری دانست و تاکید کرد: باتوجه به نیازسنجی صورت گرفته و تجربه حضور قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی و دیپلمات‌ها و دیگر شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و افزایش تاسیسات گردشگری، آموزش اصلاح رفتار و نحوه میزبانی در همراهی و پذیرش ایشان ضروری است.

,

وی گروه های هدف شرکت در دوره را از مدیران تاسیسات گردشگری، هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی، ادارت، مدیران روابط عمومی، دانشجویان و راهنمایان گردشگری دانست و اعلام کرد: در پایان این دوره گواهینامه آموزشی برای سایر شرکت کنندگان از طرف سازمان صادر خواهد شد.

,

به گفته ناصحی‌پور؛ این دوره توسط یکی از اساتید مجرب حوزه تشریفات؛ تدریس خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه