اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان چناران:

اولویت اول نیروی انتظامی برخورد با جرائم خشن است

اولویت اول نیروی انتظامی برخورد با جرائم خشن است
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت:: اولویت اول نیروی انتظامی در شهرستان برخورد با جرائم خشن است و تاکنون هر موردی از زورگیری در شهرستان اتفاق افتاده، عوامل آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، سرهنگ براتی اویسی در گفت‌وگوی خبری به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: مهم‌ترین عامل روشنگری در جامعه اخبار و اطلاعاتی است که خبرنگاران به مردم ارائه می‌دهند. رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و اقدامات شایسته‌ای که از اول انقلاب برجسته مانده است به دلیل زحمات و نقش بی‌بدیل خبرنگاران است. درواقع خبرنگاران پرچم‌داران آگاهی بخشی به جامعه‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی یکی از معضل‌های مهم نیروی انتظامی در سطح شهرستان است. بسیاری از مردم به‌ویژه در قشر جوان نیازمند آگاه‌سازی نسبت به قوانین هستند اگر این آگاه‌سازی صورت گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

,

وی با اشاره به حساسیت شهرستان چناران به دلیل نزدیکی به مشهد و همچنین وجود مناطق گردشگری گفت: بیش از ۸ هزار باغ ویلا در شهرستان وجود دارد و ترکیب جمعیتی شهرستان نیز به‌هم‌خورده است.

,

وی افزود: باملاحظه خودروهای عبوری در سطح شهر، متوجه می‌شویم بسیاری از این خودروها با پلاک‌های غریبه در محدوده شهر رفت آمد می‌کنند. افراد مختلفی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان آمده‌اند و در گلبهار ساکنان‌اند که برخی آسیب‌ها را به همراه آوردند.

,

اویسی عنوان داشت: کنترل جمعیت یک شهر بومی صرف، راحت‌تر است اما وقتی‌که ترکیب جمعیت به هم می‌خورد، کار کمی دشوارتر می‌شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران همچنین بیان داشت: اولویت اول نیروی انتظامی در شهرستان برخورد با جرائم خشن است و تاکنون هر موردی از زورگیری در شهرستان اتفاق افتاده، عوامل آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

,

وی ادامه داد: اولویت دوم ما، بحث آسیب‌های اجتماعی است که در این خصوص به‌صورت قهری وارد نمی‌شویم به‌عنوان مثال در خصوص تقاضا در بحث مواد مخدر، آگاهی‌بخشی نیاز است و قطعاً نتیجه بهتری می‌دهد.

,

اویسی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خدمات مشاوره و استقرار یک مددکار اجتماعی در کلانتری‌ها یکی از برنامه‌های پیش روی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان است و به دنبال این هستیم که پس از کسب مجوزهای لازم در شهرستان، مرکز مشاوره رایگان راه‌اندازی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه