اخبار داغ

انتظارات شهروندان زابلی از منتخبان شورای شهر پنجم؛

عقب ماندگی زابل از قطار توسعه و پیشرفت

عقب ماندگی زابل از قطار توسعه و پیشرفت
شهر زابل علیرغم قدمت و پیشینه ارزشمند خود از حداقل امکانات شهری برخوردار است به طوری که شباهت این شهر به کلان روستا بیشتر از شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ رسیدگی به اوضاع شهری به ویژه نظافت، فضای سبز، مبلمان و پارک ها مهم ترین خواسته مردم از شوراهای شهر است که این امر تاکنون در هیچ یک از شوراهای شهر زابل محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,

وقتی امکانات شهری در حد و اندازه خواست مردم و کافی باشد خود به خود جو منطقه تغییر و فرهنگ عمومی افزایش می یابد در غیر این صورت فقر فرهنگی دامان جامعه را فرا خواهد گرفت.

وقتی فضای سبز مناسب و پارکی در حد استاندارد و امکانات کافی وجود نداشته باشد دیگر جایی برای گذران اوقات فراغت برای شهروندان باقی نمی ماند و این موضوع سبب سرخوردگی و در نهایت گرایش به اعتیاد در جامعه می شود

مردم زابل این بار نیز به منتخبان شورای شهر اعتماد کرده و با حضور در پای صندوق های رای خواستار تغییر اساسی در وضعیت شهر هستند که امیدواریم این بار نیز امیدها به یاس و ناامیدی مبدل نشود.

منتخبان شورای شهر از حقوق مردم دفاع کنند

شهروند زابلی به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به کاهش تعداد اعضای شورای شهر از ۱۱ تن به پنج تن انتظار می رود این پنج عضو شورای شهرپنجم بتوانند با تفاهم، همدلی و به دور از گرایش های حزبی و سیاسی در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام بردارند.

بزی ادامه داد: با توجه به اوضاع نابسامان شهر زابل و مشکلات و چالش های پیشرو انتظار می رود افرادی که با رای مردم بر صندلی شورای شهرتکیه می زنند با تمام توان از حقوق مردم دفاع کنند.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در زمان تبلیغات ازطرح ها و برنامه های خود برای پیشرفت وآبادانی بروجرد سخن گفتند که امیدواریم این سخنان در حد شعار و وعده باقی نماند.

مبلمان شهری در حد و اندازه شهر زابل نیست

یکی دیگراز شهروندان زابل گفت: مبلمان شهری امروز زابل در شان این شهربا این آوازه و مردم فرهنگ دوست آن نیست، در سال های اخیر شاهد هیج گونه رشد و توسعه شهری نبوده ایم.

حسینی تصریح کرد: شورای چهارم آن گونه که باید به وظیفه خود عمل نکرده است و این امرموجب عقب ماندن زابل از قطار توسعه وپیشرفت شده است.

وی تاکید کرد: مردم از شورای شهر زابل انتظار ایجاد شغل واحداث واحد صنعتی ندارند شهروندان انتظار دارند منتخبان جایگاه واقعی زابل را حفظ کنند و اجازه ندهند بیش ازاین زابل مبلمان بافت شهری آن از بین برود.

حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرستان زابل در دهه اخیر در بسیاری از بخش ها پیشرفت چندانی نداشته و نسبت به شهرهای هم طراز خود عقب مانده است لذا امیداوریم با وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر و انتخاب شهرداری توانمند، شجاع و کاربلد بتوان از مجموع مشکلات موجود در شهرداری و شهر زابل به سلامتی گذر کرد.

حسینی افزود: مهمترین وظیفه شورای شهررسیدگی به مشکلات شهری و ایجاد رفاه نسبی در جامعه است و اعضای شورا از بین مردم و از بطن جامعه انتخاب می شوند بنابراین زمانی که بر کرسی شورا می نشینند نباید بین خود و مردم فاصله ایجاد کرده ونباید به گونه ای رفتار کنند که همین مردمی که در زمان انتخابات هر نامزد برای اخذ رای و ورود به شورا به دنبال آنها می دوید فردا درب شورا بر روی او بسته باشد.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
, منتخبان شورای شهر از حقوق مردم دفاع کنند,
,
,
,
,
,
,
,
, مبلمان شهری در حد و اندازه شهر زابل نیست , مبلمان شهری در حد و اندازه شهر زابل نیست ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه