اخبار داغ

با حضور آزادگان 4 شهرستان؛

مراسم «کاروان نمادین آزادگان» در تربت حیدریه برگزار می‌شود

مراسم «کاروان نمادین آزادگان» در تربت حیدریه برگزار می‌شود
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشتخوار از برگزاری مراسم نمادین استقبال از کاروان آزدگان به حضور بیش از 200 آزاده از چهار شهرستان رشتخوار، تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، محسن سلطانی روز گذشته ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در مرداد ماه سال 69 در همین رابطه از برگزاری مراسم کاروان نمادین آزادگان خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز ورود اولین کاروان آزادگان به کشور در ۲۶ مرداد ماه سال 69 بنیاد شهید و امور ایثارگران چهار شهرستان تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه و محولات مراسم نمادین استقبال از آزادگان را با حضور خانواده‌های آزادگان مسئولین و مردم در تربت حیدریه برگزار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مراسم کاروان نمادین آزادگان یادآوری خاطرات سال‌های دور آزادگان در این چهار شهرستان است، افزود: علت انتخاب شهرستان تربت حیدریه جهت برگزاری این مراسم به دلیل استقبال‌هایی است که به صورت دست جمعی در آن زمان در این شهرستان صورت می‌گرفته است.

,

 

,


وی در ادامه بیان داشت: این مراسم به صورت نمادین جهت یادآوری خاطرات آن دوران به همت بنیاد شهید چهار شهرستان رشتخوار، تربت حیدریه، زاوه، محولات و  همکاری موسسه پیام آزادگان برگزار می‌شود.

,
,

 

,

 

,

سلطانی تعداد آزاگان شهرستان رشتخوار را بیش از 19 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در این مراسم بیش از 200 آزاده دوران دفاع مقدس از چهار شهرستان مطرح شده حضور خواهند داشت.

,

 

,

 

,

شایان ذکر است مراسم کاروان نمادین آزادگان صبح روز پنجشنبه راس ساعت 9 در چهار راه شورا(بازار روز) شهرستان تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه