اخبار داغ

بارش تابستانه باران در برخی از مناطق جنوبی سیستان وبلوچستان+ تصاویر

بارش تابستانه باران در برخی از مناطق جنوبی سیستان وبلوچستان+ تصاویر
بارش تابستانه باران در برخی از مناطق جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان موجب جاری شدن روان آب ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، سامانه جوی که از روز گذشته وارد جو مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان شده است، با بارش های خفیف و پراکنده ای در برخی از مناطق شهرستان های ایرانشهر و دلگان همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

بارش باران در برخی از مناطق باعث جاری شدن روان آب شده است.

,

همچنین در برخی از روستاها در جنوب غرب سیستان و بلوچستان وزش باد شدید به همراه گرد و غبار گزارش شده است.

,

بر اساس گزارش های دریافتی همه مسیرهای مواصلاتی شهرستان دلگان و جنوب غرب سیستان و بلوچستان به شهرهای و روستاهای همجوار تا این ساعت باز و تردد وسایل نقیله در جریان است.

,

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران های تابستانه و امکان وقوع سیلاب در مناطق جنوب غرب سیستان و بلوچستان، می طلبد که مسوولان و مدیریت بحران جنوب استان با آمادگی کامل از وقوع سیلاب و یا ایجاد خسارت ناشی از طوفان و سیلاب در این شهرستان جلوگیری کنند.

,

گفتنی است طوفان و سیلاب تیرماه امسال موجب خسارت گسترده ای به بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی، منازل و زیرساخت های شهری و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان شده است.

,

علی ملاشاهی رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با تسنیم اظهار کرد:در بعد از ظهرها در جنوب و جنوب شرق افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق وجود دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز سرعت باد در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان افزایش پیدا کرده و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود، بنابراین به شناورهای کوچک توصیه می‌شود پیش از ورود به دریا شرایط را از طریق اداره‌کل بنادر و دریاوردی استان بررسی کنند.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه