اخبار داغ

حجت‌الاسلام سالک مطرح کرد؛

کابینه پیشنهادی کارآمدی لازم در حل مشکلات را ندارد/ نظر مثبت کمیسیون فرهنگی درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

کابینه پیشنهادی کارآمدی لازم در حل مشکلات را ندارد/ نظر مثبت کمیسیون فرهنگی درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، نظر کلی این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را مثبت اعلام کرد و گفت: کابینه پیشنهادی کارآمدی لازم در حل مشکلات را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با تهران نیوز به بیان دیدگاهش درباره کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم پرداخت و اظهار داشت: کابینه معرفی شده محصول دو جریان اصلاحات و اعتدال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: این کابینه بعید است که کارآمدی لازم در حل مشکلات و توانایی برون‌رفت از مشکلات جاری مانند بیکاری، فقر و هم‌چنین مسائل معیشتی و اقتصادی را داشته باشد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما در طول چند هفته گذشته، بحث‌های بسیاری را با تمام افراد صاحب نظر داشته‌ایم. وزرای پیشنهادی هم برنامه‌هایشان را ارائه کرده‌اند و در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

,

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: تصمیم‌گیر اصلی صحن علنی مجلس است که باید به کابینه پیشنهادی رای اعتماد یا عدم اعتماد بدهد. ما امیدواریم که بتوانیم رسالت و وظیفه خودمان نسبت به تک تک وزرای معرفی شده از طرف رئیس جمهور را به بهترین صورت ممکن انجام دهیم.

,

وی در بخش دیگری از اظهاراتش متفرق بودن وزرا در ارائه تصمیمات واحد را بزرگ‌ترین نقطه ضعف دولت یازدهم دانست و تشریح کرد: هر وزارت‌خانه‌ای برای خودش همانند جزیره‌ای مستقل عمل کرد و بعد هم مسائل با گفتمان‌درمانی پیش رفت.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اما در ادامه به نقطه قوت دولت یازدهم هم اشاره و عنوان کرد: در بخش‌هایی هم توفیقاتی را داشتیم. در بخش طرح تحول سلامت موفق بوده‌ایم اما تداوم این طرح بستگی به بودجه پایدار دارد.

,

حجت‌الاسلام سالک یادآور شد: اگر بودجه پایدار تامین نشود و یا اصلاحی در تحول سلامت صورت نگیرد، ممکن است که ادامه پیشرفت این طرح نیز میسر نباشد و با مشکل مواجه شود. حضور ۱۰۵ کشور خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نیز از دیگر نقاط قوت دولت یازدهم است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

,

وی در پایان نظر کلی کمیسیون فرهنگی درباره سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را مثبت اعلام و در ارتباط با عملکرد صالحی امیری، سکاندار سابق این وزارتخانه نیز خاطرنشان کرد: ایشان در مدت کوتاهی این مسئولیت را برعهده داشتند اما امیدواریم که اقدامات مثبتشان توسط وزیر بعدی ادامه پیدا کند.   

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه