اخبار داغ

به همت مجمع شباب المومنین و گروه فرهنگی آستان قدس رضوی:

اعزام اولین گروه باشگاه دختران و پسران رضوی کردکوی به مشهد+تصاویر

اعزام اولین گروه باشگاه دختران و پسران رضوی کردکوی به مشهد+تصاویر
تعداد ۸۸ نفر از برادران و خواهران نوجوان و جوان مومن شهرستان کردکوی به همت مجمع شباب المومنین و گروه فرهنگی آستان قدس رضوی و همکاری سپاه به مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مسئول نوجوانان آستان قدس رضوی اعلام در تشریح جزئیات این خبر گفت: تعداد 88 نفر از برادران و خواهران نوجوان و جوان مومن شهرستان کردکوی به همت مجمع شباب المومنین و گروه فرهنگی آستان قدس رضوی و همکاری سپاه به مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

ابراهیم نورمحمدی افزود: این تعداد از جوانان و نوجوانان که بصورت گزینشی از تمامی روستاها و شهر کردکوی انتخاب شدند، تعداد نفر خانم و 44 نفر آقا بودند.

,

وی اظهار داشت: اولویت و ملاک انتخاب افراد، نخبه ها، فرهنگی ها، کم بضاعت ها و مشهد اولی ها در رنج سنی ۱۱ تا ۱۵ سال بودند.

,

گفتنی است؛ این حرکت ارزشمند فرهنگی در سال جاری از سوی آستان قدس رضوی برای تسهیل و مهیا کردن سفر زیارتی، زیارت اولی ها و کم بضاعت ها برنامه ریزی و اجرا شده است.

,

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان نیز در اجرای این حرکت ارزنده فرهنگی و معنوی اقداماتی ارزشمند داشته است و منشا بسیاری از خدمات معنوی و فرهنگی به هم استانیهای عزیز شده است.

,

گفتنی است ابراهیم نورمحمدی در بخش اقایان و خانم بنی هاشمی در بخش بانوان در منطقه کردکوی در این حرکت فرهنگی و معنوی فعالیت دارند.

,

تصاویری از این اردوی زیارتی:

, تصاویری از این اردوی زیارتی:, تصاویری از این اردوی زیارتی:,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه