اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالت خبرنگاران است

روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالت خبرنگاران است
فرمانده سپاه ناحیه اراک در بازدید از پایگاه خبری «دیارآفتاب» با تاکید بر اینکه روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالت خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران رسالت سنگینی را در امر اطلاع‌رسانی و برطرف شدن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ همزمان با هفته خبرنگار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک از پایگاه خبری دیار آفتاب بازدید و با مدیر و خبرنگاران این مجموعه به گفت‌وگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: به‌حق خبرنگاران در طول فعالیت خود همواره سعی کرده اند زبان گویای مردم باشد.

,

رضایی اظهار کرد: کسی که شغل مقدس خبرنگاری را بر می‌گزیند باید فردی سراپا عاشق، پراستعداد و با احساس باشد تا بتواند با نگاه کاوشگری و حقیقت جویی و با پشتکار فراوان به دنبال مطالبات مردم باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: اصحاب رسانه بایستی در راستای صیانت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و گفتمان‌سازی منویات مقام معظم رهبری در جامعه قلم بزنند.

,

وی با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف به اقشار مختلف مردم خصوصا اقشار محروم جامعه خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: بسیاری از خدماتی که سپاه به مردم ارائه می دهد برای مردم شناخته شده نیست و نقش خبرنگاران و رسانه در شناخت این خدمات مهم است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: عملکرد مسئولان نظام و نهادهای مختلف با حضور پر رنگ خبرنگاران می‌تواند به گوش مردم برسد و جوانان را نسبت به نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها آگاه سازد. در واقع خبرنگاران جدا از انتشار اخبار باید به تبیین و تشریح دغدغه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی بپردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه