اخبار داغ

درگفت و گو با آزاده دفاع مقدس عنوان شد

دشمن آب جوش بر بدن رزمندگان می ریخت/ داعش، چهره ی دیگر صدام است

دشمن آب جوش بر بدن رزمندگان می ریخت/ داعش، چهره ی دیگر صدام است
آزاده دفاع مقدس گفت: نیروهای بعثی از اسرا می خواستند تا به مسئولین نظام توهین کنند اما هیچگاه مشاهده نشد که یکی از رزمندگان به مقام های جمهوری اسلامی توهینی کند؛ در همین خصوص خشم بعثی ها بالا می گرفت و رنج و شکنجه شدید به ما وارد می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ هشت سال دفاع مقدس  در ایران باعث شده است؛ تا ایران اسلامی قهرمانان نام دار و پر آوازه ای را به جهانیان معرفی کند؛ قهرمانانی که در طول سال های جنگ نه تنها از جان و ناموس خود گذشتند بلکه در اسارتگاه های دشمن بدترین شکنجه ها را متحمل شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛ ,

جانبازان؛ ایثارگران و آزادگان امروزه نماد شجاعت و بصیرت در جامعه هستند؛ این افراد الگویی مناسب برای جوانان جمهوری اسلامی ایران خواهند بود تا با پیروی از راه و منش مردانه آنان به هنجار های اجتماعی دچار نشوند.

,

اگر پای درد و دل هر آزاده ای بنشینید؛ خواهید فهمید که به حز رنج و درد خاطره خوش دیگری را نمی توانند تعریف کنند؛ این افراد همان کسانی هستند که برای حفظ آبروی نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران لبها را دوختند و درد و رنج را به بی عدالتی در برابر ر›یم بعثی ترجیح دادند.

,

شهرستان هیرمند همانند همه ی شهرهای کشور؛ شهید و جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است؛ اما در این بین هستند افرادی که خاطرات آنها کمتر به گوش رسیده است؛ آزادگانی که خاطرات آنها می تواند تداعی دوران سخت امروز در کشورهای سوریه و عراق باشد.

,

عباس نارویی  جانباز و آزاده ای است که در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از خاک میهن و لبیک به ندای بنیان گذار امام خمینی (ره) وارد میدان نبرد شده است؛ وی از جمله اسیران زمان هشت سال دفاع مقدس است که دوران اسارت سختی را همانند همرزمانش سپری کرده است.

,

نارویی در گفت و گو با ندای هیرمند بیان داشت: در هجده یازده سال 66 لباس مقدس سربازی را به تن نمودم و  وارد  پادگان 08 خاش  شدیم از آن پادگان پس از مدت چهار ماه به تهران و سپس به جبهه همراه همرزمان اعزام شدیم.

,

وی افزود: پس از 35 روز حضوردر جبهه حق علیه باطل توسط نیروهای بعثی عراق اسیر شده و به اردوگاه  14 این کشور انتقال داده شدیم در این مجموعه شکنجه های شدیدی به رزمندگان اسلام وارد می کردند که هیچگاه این جنایات صدام فراموش نخواهد شد.

,

  این آزاده دفاع مقدس با بیان خاطره تلخی از دوران اسارت گفت : در یکی از روزهای اسارت بر سر نماز بودیم که یکی از مسئولین آسایشگاه روزنامه ای به طرف نمازگران پرتاب کرد؛ پس از اتمام نماز بنده به دلیل اینکه روزنامه عکس صدام را را روی جلد خود داشت پاره کردم.

,

نارویی خاطرنشان کرد: آنجا بود که خشم نیروهای بعثی بالا گرفت و مرا برای بازجویی به دفتر فرماندهی این مجموعه بردند؛ در آنجا فرمانده نیروهای بعثی با آب جوشی که برای مصرف چای آماده کرده بودن بر بدن من ریخت.

,

وی افزود : از آن زمان هر روز صبحانه ، نهار و شام من کتک از سوی نیروهای بعثی عراق بود که همواره بدون هیچ وجدان و رحمی به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

,

نارویی غیرت و توکل به خدا را دلیل اصلی پیروزی هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروزه بسیاری از جوانان از زجر و شکنجه های رزمندگان اسلام آگاهی ندارند و نمی دانند که چه دوران سختی را اسرای جنگ تحمیلی تحمل نموده اند.

,

وی با بیان اینکه امروزه جنایات داعش، به همان طریق جنایات صدام سازمان دهی می شود افزود: افراد مسنی در بین اسرا حضور داشتند که پس از شکنجه های شدید لبخند به لب داشتند؛ به صورتی که گویا هیچگاه درد و رنجی را تحمل نکرده اند.

,

وی تصریح کرد : نیروهای بعثی از اسرا می خواستند تا به مسئولین نظام توهین کنند اما هیچگاه مشاهده نشد که یکی از رزمندگان به مقام های جمهوری اسلامی توهینی کند؛ در همین خصوص خشم بعثی ها بالا می گرفت و رنج و شکنجه شدید به ما وارد می کردند.

,

 وی ابراز داشت: برخی از جوانان امروزی متاسفانه به ناهنجاری های اجتماعی کشانده می شوند در صورتی که این جنگ نرم است که دشمن به شیوه جدید راه اندازی نموده است؛ این شیوه رنج آزادگان و جانبازان اسلام را در پی دارد.

,

این آزاده دفاع مقدس تاکید کرد: اگر غیر و تعصب رزمندگان اسلام در نسل امروزی دیده شود دشمن هیچگاه اجازه نفوذ به جمهوری اسلامی را نخواهد داشت و این امر با لبیک به ندای رهبری و قرار گرفتن در راه ولایت محقق خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه